söndag, november 04, 2007

Jenny: Funk, Funk, Funk!!!

Jag hade gott om tid på mig att fundera över vad jag givit mig in på när jag åkte till Funk passet idag. (Närmare bestämt 45 minuters restid!!!) Skulle prova Funk för första gången och jag hade fortfarande fiaskot på latinoklassen i färskt minne. Men... det räckte att instruktören satte på musiken så började det rycka i armar och ben. Jag har trott inget kunnat bli bättre än Body Combat och Dansaerobics med Charlotte Althin men detta pass var där uppe och slogs om förstaplatsen. Bra musik, rolig koreografi och en inspirerande instruktör. Både Bille och jag hängde med på hela passet, och det säger inte så lite!
Så.... på onsdag....ska jag vara otrogen mitt Body Combat pass och gå på Funk igen!!! Jag längtar redan!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jag längtar också till Onsdag! This little piggie loves to dance Too! :-)

Optimist!! sa...

Vad kul att du provar en massa nya saker. Själv har jag inte så mycket att välja på...Friskis har sitt lilla utbud :)
Hoppas det gick bra!

Anonym sa...

vad skoj att det passade er så bra! =)

Anonym sa...

Det skulle jag också vilja prova på! :) Det verkar jätteroligt!

Anonym sa...

kul att det var roligt! :D

Puma sa...

Visst är det härligt när man hittar ett pass man älskar!

Anonym sa...

Haha otrogen..;) Lite jobbigt ibland när man har FÖR mycketatt välja på!

Prralin sa...

Det låter skitroligt, synd man inte har nåt sånt i närheten... =(

Anonym sa...

kul att du verkar gilla funk lika mycket som jag gör, visst är det helt underbart? :D

Anonym sa...

Vad kul! Dansa kan ju alla, mer eller mindre. ;-)

Mjölksyra sa...

Bille. två dagar kvar!

md: Det gick super. Endofinerna "spritter" fortfarande i kroppen sedan igår.

emelie: ja, det gör det extra roligt.

jenny: jag blev själv glatt överraskad. trodde det skulle vara mycket svårare.

filibabba. Ja, Hoppas bara det är lika bra på onsdag, det är en annan instruktör då.

Puma. Ja, man blir så lycklig.

Sofia. hmm pratade just med Bille om det i telefonen idag. vissa dagar är det svårt att välja pass!!Activio vs Body Jam, Body Combat vs Box.....

Prralin: Känner igentligen det samma. Får köra 3,5-4 mil enkel resa(!!) för funken. Men just nu är det värt det!

Sofia. Ja, varför har vi inte lyssnat på dig tidigare????

Moa. ja men i vanliga fall är jag den som kan dansa mindre.