torsdag, augusti 30, 2007

BILLE: Ska jag?

Vad motigt det var att motivera sig att gå och träna idag. Hela morgonen brottades jag med tankar som "Ska jag? Ska jag inte? Ska jag? Ska jag inte? Imorgon är en bättre dag kanske? Tillslut slängde jag på mig träningskläderna och då blev det helt plötsligt lättare att bestämma sig. Det blev en tur ner till gymmet för ett svettigt styrkepass. Det var jobbigt och tungt, men nu efteråt känns det riktigt, riktigt skönt! Nu är jag definitivt mer redo att fånga dagen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra Gjort! Caroline

Anonym sa...

Det är sååå jobbigt när man kommer i de där lägena...som en inre kamp. Skitbra att du tog dig i väg! :-)

Mjölksyra sa...

Caroline, Ofelia: Åååh, Tack! Jag kände mig så nöjd och jättepigg resten av dagen. Det gäller verkligen att komma ihåg den känslan nästa gång det blir svårt motivera sig till träningen.

Anonym sa...

ja biland får man brottas med isg själv! =( men då gäller det att bara kasta på sig kläderna och gå! inte tänka bara göra! för oftast är det ju så skönt, bara man kommer iväg liksom!!