måndag, oktober 01, 2007

JENNY: Äntligen Body Combat!

I kväll har Bille och jag varit på Body Combat! Det är verkligen det som jag älskar allra mest att träna! Om jag fick välja att bara träna en sak resten av livet skulle det tveklöst bli Body Combat, (och sedan hade jag tvingat till mig lite dans aerobic också!). Idag var det dessutom ny release, BC 33! Jag tycker alltid att det är lite svårt första gången jag går på en ny release. Jag är så koncentrerad på instruktören och att göra rätt att jag inte "tar ut " mig ordentligt. Dock blev jag ändå rejält svettig idag! Och nästa gång kommer det bli ännu bättre, när jag kan det. Hoppas jag hinner träna BC på onsdag igen! Det är bara en sak jag inte förstår.... Varför har de ALLTID med en Scooter låt?

12 kommentarer:

Anonym sa...

Bodycombat är såå härligt, gillar den nya releasen! :D Ja, visst blir man danssugen, hon är så himla duktig!

Anonym sa...

oooh!! combat e ju grymt skoj ju!! =)

Anonym sa...

Bodycombat är riktigt skoj! Det håller ja med om :)

Anonym sa...

haha, scooter och les mills kanske har nån hemlig deal ;)

Vägen från 137kilo sa...

Jättekul! Det får mig att sakna jujutsun :-) Inte scooter dock...

Anonym sa...

Gud vad roligt!! Har inte testat bodycombat ännu, då mitt gym inte har det passet, men jag skulle gärna vilja! Kanske borde testa Powerstrike Impact... Det kanske är lite likt bc?

Anonym sa...

Har du nån träningsvärk idag? Jag har ont i triceps! Dom där sista övningarna var en riktig killer för armarna.

Unknown sa...

Body Combat är, som du kanske vet, min absoluta favorit när det kommer till träning.
Men hur kan du ifrågasätta Scooter? Scooter har, sedan BC's absoluta början, varit husgudarna #1. Scooter är på något sätt en musik som personifierar konceptet. Okej, jag låter lite luddig men Scooter ÄR helt enkelt BC. Så nu vet du! :)

Hoppade f.ö. in som vikarie på ett BC pass igår (precis som förra veckan) och jag var helt knäckt efteråt.

Mjölksyra sa...

Sofia: Ja, den nya releasen är grym
Emelie, Sofia: Vad vore livet utan BC?
Cizzi, Antenor/fredrik: Man får vara glad att de inte har en deal med Darin!!
Vägen från 137 kg: Jujutsu har jag aldrig testat, låter skoj!
Ebba, BC är 100 gånger roligare än PSI. Går inte att jämföra! Det är som falukorv och oxfile!
Bille: Det blir värre imorgon efter dagens pass!!

Anonym sa...

Men vad i f-n, varför står det "Antenor" istället för mitt namn?? Fattar ingenting..

Anonym sa...

Hur är det med Body combat egentligen? Tränar man individuellt eller två och två? Låter spännande iallafall. En jobbarkpompis rekommenderade det :D

Mjölksyra sa...

Fredrik: Vet inte riktigt.....
dessi:Man tränar individuellt slag och sparkar i luften. Riktigt roligt! Du måste testa och gillar du det inte första gången så ge det en till chans!