fredag, december 28, 2007

BiLLe: Fredagsträning



Idag har jag gjort ett nytt försök på gymmet! Gick betydligt bättre än igår, men jag är verkligen inte på topp! Kan några dagars frosserier och massiva sockerchocker sänka en så här, eller är det bara ren tillfällighet?? Ja, ja, det går sakta framåt iallafall!

Nu har jag bestämt mig fört att bege mig till stan för att se om jag kan fynda något på rean. Bara det måste ju räknas som tuff träning också, att trängas och slåss om fynden!! Håll tummarna för att jag kommer hem levande igen! :-)

Har du några spännande helg- och nyårsplaner?

15 kommentarer:

Sofy sa...

Usch ja! Segt och trist hos mig också igår, hoppas på ett bättre pass idag! Jonglera med medicinbollar kan ju inte vara annat än kul!!?? Det står i alla fall på tur. Jag tycker absolut att rea-hets räknas! :)

Anonym sa...

jag håller tummarna ;) tränade också idag, lite segt såhär första gången efter jul :P

lina sa...

Ja du, det går snabbt att komma ifrån vanorna:)Skönt att du är på gång nu i alla fall!

Mjölksyra sa...

Sofy:
låter spännande med medicinbollarna! var det skoj???

Sofia:
Vad blev det för träning?

Lina:
Gäller att snabbt komma in i träningsvanorna igen innan man blir för van vid att inte träna!

Anonym sa...

vad bra att det går framåt, kommer succesivt :)
jag tränade medelpass på friskis ;)

Anonym sa...

Du ser det var bara för att du gick till gymmet idag som det gick bättre... *L* Tycker om när man lyder mig... ;) Menar vi gör jue lika i allt annars å tycker lika om saker å ting å karlsnokar... *S*

Anonym sa...

Kan säga att för mig gick det oxå väldigt segt. Inte satt min fot på gymet på en vecka. Skulle löpa en timme, efter 45 min gav jag upp & då var jag HELT SLUT! Benen kändes som två cementklumpar. Men om en vecka är vi väl på topp igen hoppas jag =)
Imorgon blir det spinning: Bättre lycka i hope!

Anonym sa...

Kämpa på! Det kommer gå bättre och bättre!

Julen var inget vidare nej, har skrivit lite om det i min blogg.

Trevlig helg! :) / sanna

Sus sa...

Ja det kommer att bli gott med alla gosakerna som jag bjuder på i morgon då älsklingen fyller år!

Jag var ju ute i går och även idag & det var lika mycket folk ute i dag med! Hehe... Jag var även in på systemet och det fanns nästan inget kvar, jhelt sjukt! Har då aldrig varit med om det förrut!

Hoppas att dyu fyndade något bra!
Kanske några snygga träningskläder? =)

/Sus

Anonym sa...

oh vilka "biccar" ;)

Mjölksyra sa...

Sofia/Dagensmat:
Låter skoj!

Susanne:
Har nog inte andats frisk luft eller promenerat (förrutom julshoppingen :-)på flera månader, så jag är helt klart glad att du tvingade ut mig på promenad till gymmet idag!!!
Det är fina karlar vi gillar, helt klart!! :-)

Camilla:
"Skönt" att höra att det går segt för fler där ute!
Fast 45 minuters löpning ..wooooh, det tycker jag var skitbra jobbat!!!

Sanna Jagger:
Oj, vad många tråkigheter som hänt! Inte roligt alls! Hoppas du kan bli glad snart igen!

Sus:
Hittadde massa skoj, t.om träningskläder, men inget som var rea.

Glitzy:
Ja, visst är dom läckra! Vill också ha såna!!

Anonym sa...

Det är fram och tillbaka med mina nyårsplaner, vi får se var det slutar- hur det än blir så blir det väl bra. 2008 blir nog ett kanonår! ;-P

Mjölksyra sa...

Moa:
Jag tror också 2008 blir ett kanonår!! Vi siktar på det!! :-)

Anonym sa...

Frosserier och sockerchocker kan ha förödande effekter, känner själv av dom. Börjar dock släppa nu och mitt egna liv kryper så sakteliga tillbaka igen. ;)

Mjölksyra sa...

Fredrik:
ja, vad skönt att allt sånt är över nu så att man kan blicka framåt och ta nya tag.