lördag, december 15, 2007

JENNY: Solsken, äntligen!!!!

Idag var jag bara tvungen att gå ut och gå en lång runda. Det var längesedan jag sett solen och idag sken den så härligt. Det blev en lång promenad och emellanåt började benen springa av sig själv, dock aldrig så långt! Jag har inte riktigt kommit på varför jag klarar av ett Body Combat pass, aktivio etc men inte orkar springa någon längre sträcka inte ens i snigelfart. Jag vill känna samma Eufori som Puma och de andra bloggarna. Komma susande med ipoden i öronen och snygga löpartights. Det kanske får bli nästa utmaning att ta itu med? Men inte idag........

9 kommentarer:

Anonym sa...

Visst var det underbart väder idag! Gick en lugn runda och njöööt! :) / Sanna

Anonym sa...

Trevlig 3:e adventssöndag önskar Anki

www.markman.be

Anna (Orka mera) sa...

Hemligheten bakom löpningeuforin är att man måste ge sig ett par veckor att komma in i det. Och att man inte går ut för hårt utan tar det väldigt lugnt i början, exempelvis genom att varva med gång. När man väl hittat flytet är det hur härligt som helst. Speciellt i det här vädret! Dessuotm är det jordens mest tidseffektiva träningsform eftersom man kan börja direkt utanför dörren. Kan varmt rekommenderas:)

Jossan sa...

Det är hur vackert som helst ute, klarblå himmel. Man måste bara ut och ta en prom sådana här dagar=)
Trevlig tredje advent

Anonym sa...

hehe, tänk att läsk kan smaka olika på flaska eller burk :) men jag tror dig för alla säger att det e så =) konstigt att burken e så pass vanligare i affärerna!

Anonym sa...

hur blev haremsgrytan? :)

Anonym sa...

Vad härligt! Själv har jag blivit sjuk men jag längtar verklgien efter sol och att kunna vara ut epå dagarna.. Har en dröm om långs turer på ländsskidorna udner jullovet! Hoppas du hade en fortsatt bra dag!

Mjölksyra sa...

Jagger: Det gäller och inte missa chansen när solen är framme.

Anki: Tack det samma!!

Anna: Jag kanske får ta itu med det....... Tack för tipset.

Jossan: Håller med dig. Trevlig avent på dig oxå!

Hälsofreak: Jag fattar inte heller det att burken är så vanlig. Riktigt svårt att få tag på en glasflaska!

Annacarolina: Underbart god!!! Jag gillade den verkligen. Kommer garanterat lagas fler gånger!

msfatso: Skidor!! Så härligt. Det är sällsynt här nere i Skåne! Ha en bra dag du oxå!

Anonym sa...

Man blir bra på det man gör. Punkt.