söndag, januari 27, 2008

JENNY: Jag såg ljuset i tunnlen.........


Att låta Bille vinna löptävlingen finns inte ens på kartan! Så det var bara att snöra på joggingskorna och bege sig till löpbandet. Det här kommer sluta med en hjärtinfarkt för någon av oss!!

Det gick bra i början. Kände mig som en kung men det blev snart tyngre. I slutet bankade mitt hjärta så hårt att jag trodde det skulle poppa ut ur bröstet. Svetten rann av mig och jag och jag flåsade som en häst! Ingen vacker syn kan jag lova.

Jag slog Bille med två km men jag kommer aldrig, aldrig, aldrig göra om detta. (Åtminstånde inte denna veckan.)

Så Bille, Kan vi lägga ner nu? Nu vill jag jobba på att bli lite snabbare istället. Ska vi tävla om det istället? Där har du en säker seger!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Lägga ner?? Hade du sprungit 200 m längre så hade vi kunnat lägga ner! Men 2km!?? No way!
I´ll be back!!!

Anna (Orka mera) sa...

Hahaha, ni är för roliga! Var ska detta sluta? Nån som ska med till sthlm marathon kanske??

Jossan sa...

Thi hi, ni är rätt knasiga=)

Mjölksyra sa...

BILLE: Men, jag orkar inte......

Anna: Om jag lever tills dess....

Jossan: Gränsen mellan vansinne och geni är tunn......

Anonym sa...

haha ni är roliga ni :) Men kul att ha någon att tävla mot så... HUr långt spinger ni?

Anonym sa...

Det är så kul att läsa om er "tävling". Speciellt när man får läsa bådas tankar om det. Men ni ska kanske ta det lite lugnt några dagar? ;) Så ni inte gör er illa. Men lycka till iaf! :D

Anonym sa...

haha=)

Anonym sa...

Haha ni är bra roliga :) Bra jobbat!! :)

Anonym sa...

hahahh ;) Kämpa på!

Mjölksyra sa...

Matilda: Bille sprang 1 mil sist och jag 1,2 mil. Men jag har inte samma fart som Bille, ännu!

Kristin: Jag ska lyssna på dina kloka ord. Kan knappt röra mig just nu....

msfatso: Träningvärken är inte lika rolig, det kan jag lova!

Sofie Rundlöv: Tack, känner jag Bille rätt kommer snart ett inlägg om att hon klått mig! Segerns sötma kommer inte vara länge!

Sofia: Tackar!

Anonym sa...

Hahaha, i det här tempot är ni snart uppe i två mil - minst!