fredag, november 23, 2007

BiLLe: Ska du träna i helgen?

Fredag och helg! Härrrligt! Vad är väl mer perfekt än att starta helgen med lite träning!??
Eftersom min grymma träningsvärk är betydligt bättre och mindre smärtfull idag så blev det ett besök på gymmet. Först styrka och sedan jogg på löpbandet. Svettigt, ganska så hårt och riiiktigt skönt!

Gott med käk efteråt. Har testat Kornris från Frebaco idag! Någon mer som testat? Ännu ett spännande och gott alternativ till ris, pasta, bulgur och liknande.

Ha en riktigt trevlig Helg!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Såg den där på förpackningen till det där jag köpte vad det nu än heter... *S* Stooora couscousen du vet... Men fanns tyvärr inte i hyllan... men den som väntar på nåt gott... Allt nytt ska jue testas... så är det jue bara!

lina sa...

Nej, har inte testat kornris? Spännande med alla nyheter. Var det gott?

Anonym sa...

I wish... älskar ju att träna på helgerna!! men jag lär ju få ta det lugnt tills jag är tillräckligt frisk....

Anonym sa...

Nopps, har inte testat kornris men däremot har jag kört ett spinningpass för att inleda dagen. Ikväll blir det mys och imorrn ska jag på mitt favvo spinning pass klockan 10! :-) Trevlig helg!

Anonym sa...

Jag ska ha värsta vilohelgen, och bara ta hand om min kropp och inte ens få ångest för att jag sover länge. Men någon promenad hinns nog med, men mest för solljuset :)
Trevlig helg!!

Anonym sa...

Ja, det kommer jättemycket "nytt" i spannmålsväg nu. Har inte testat dom där, men det ska göras! =)

Och yes, träning i helgen blir det! Tycker inte helgen blir likabra utan träning. Spinning imorgon, och löpning idag. Får se om jag lyckas vila på sön eller om det blir en löptur.. lutar åt en löptur! ;)

Svammel, svammel. Ha en bra helg!

Anonym sa...

Idag har det blivit intervallträning och en promenad. Imorgon tror jag att det får bli RPM! Och på söndag vilodag. =)

Anonym sa...

jag ska träna yoga i helgen tror jag :)om du gillar att läsa min blogg så får du hemskt gärna rösta på mig på den här länken: http://sicastyle.blogg.se/1195803351_rstning_pp.html#comment

:)

Anonym sa...

Kornris.. hmm, låter spännande. Ja köper inte min mat själv, ännu (blir ändring på d efter jul!) Då blir prova på!!
Träning å andra sidan står på schemat. Sitter inne o trycker ikväll, är alldeles för trött! Jag åker till gymmet imorgon bitti! :) Trevlig träning :)

Jenny sa...

Ahh, spännande med kornris! Ännu en produkt jag måste prova på :) Jag jobbar hela helgen men det blir eventuellt ett spinningpass på söndag eftermiddag!:) Ha en trevlig helg du med!

M sa...

tyvärr blir det inge träning i helgen och har inte blivit nå på hela veckan är dyng förkyld :( och har haft feber.. känner att jag börjar klättra på väggarna snart

lumumma sa...

Jag ska träna idag! Först en lång iskall promenad i snögnistret - vid 16 ett medelpass på friskis. Längtar!

Mjölksyra sa...

Susanne:
Allt nytt ska testas, Absolut!...så jag har drömt om musten med nougatsmak som du skrev om. DEN vill jag testa!

Lina:
Jag gillade Kornriset. Ska absolut köpas fler ggr.

Emelie:
Hoppas du får en bra helg iallfall. På måndag (förhoppningsvis) nya tag!?

Moa:
Mycket spinning i helgen låter det som! Med activio?

Kristin:
Låter härligt att sova länge, och bara ta hand om sig själv! Hoppas du får en jättebra helg!

Sofia/Healthyandhappy:
Mycke träning i helgen! Härligt! Önskar jag kunde vara så täningsflitig hela helgen lång.

Ebba:
RPM har jag ännu inte testat! Står på önskelistan över saker jag vill prova!

Sofia/Mayflower:
Mysigt med Yoga!
Klart vi gillar läsa din blogg! Det är röstat och klart!

Eviseen:
Hoppas det blev ett bra pass på gymmet! Ha en fortsatt skön helg!

Jenny:
Jobba helg är inte så skoj! Jag jobbar också denna helg (två helger på rad nu...blää)! Men snart måndag och lite ledighet!?

Magdalena:
Krya på dig!

Lumumma:
Låter härligt med promenad i snögnistret! Varför kommer aldrig snön hit???

Anonym sa...

Om jag ska träna i helgen? Jo för satan! ;)

Anonym sa...

Fredrik:
Det verkar Skitkul, tufft, och grrrrrymt!

föresten hur gör man för att få in länk sådär???

Anonym sa...

Nej, det var vanlig spinning för min del. Hade varit kul med activio men det kör de inte på min tränings-anläggning. Fast det var kanon ändå, vilken start på en härlig shopping lördag! :-D