torsdag, november 01, 2007

JENNY: BC

Onsdag och äntligen Body Combat! Som ni väl märkt vid det här laget är jag väldigt förtjust i både passet och instruktören. Alltid lika glad och ger 200%. Idag var det dock något som inte riktigt "klaffade"för mig. Så slog det mig..... Vi var för få!!! En stor del för mig är att höra alla de andra deltagarna, både stegen mot golvet och pustandet. Det peppar mig. Men det var ändå roligt. Sitter nu här och är nyfiken på nästa release. Kommer den vara lika bra? Vad är nytt? Vilken musik kommer? Spännande..........

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaaaaaaa! Kul att se dig på bloggen igen! :D

Jag ser med spänning också framemot nästa release av BC! Ska bli så skoj!

Anonym sa...

ja visst blir det en helt annan känsla när man är många på ett pass, det blir sån power då =)

Anonym sa...

body combat låter så skoj! :)

Mjölksyra sa...

Bille: hmm, hemtentan inskickad och klar, känns skönt. Hoppas att hinna till BJ i kväll.

Magdalena:Power är rätt ord!!

Sofia: My favourite!!!!

Anonym sa...

Är det okey om jag kastar in dig bland mina länkar?! *L* så har jag lättare att hitta hit...

Mjölksyra sa...

susanne: Det är självklart! Vi blir smickrade ; )

Anonym sa...

Om jag säger så här.... Håll utkik i min blogg! ;)

Mjölksyra sa...

Fredrik: Jag vill veta nu, nu ,NU!!!!