torsdag, november 01, 2007

JENNY: Grrrr....

Har varit så upprymd och glad idag. Hade planerat in Body Jam med Bille. Har inte varit på BJ på evigheter. Innan sommaren var nog sista gången. Började förbereda mig i god tid för en gångs skull. Precis innan jag skulle iväg kollade jag schemat, naturligtvis hade jag skrivit fel tid på minneslappen. Det var 17:50 inte 18:50 som jag trodde!! Grrrr..... Men jag var peppad så i med i-pod lurarna och på med joggingskorna. Första rundan sedan mars! Det gick inte fort och det blev inte långt men jag kom iväg . Det bästa med den här årstiden är ju att man inte syns så bra i mörkret så man behöver inte skämmas. Dagens träning blev bra ändå!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att du inte surade ihop för det utan att du i stället snörade på dig joggingskorna. Stor elogé. :-)

Anonym sa...

Jo mål är ju bra för motivationen, bara de inte är försvåra att uppnå, och man känner sig verkligen nöjd om man har uppnått dem! :D
Ja, jag hade det jättetrevligt i Malmö, en massa shoppande, det gillar vi! :D
Väldig bra blogg ni har förresten! Den ska genast läggas in till länkarna :)

Anonym sa...

saknar bj,mitt gym tog bort det i våras :/

Anonym sa...

Vad är Body Jam? Lär intressant, men aldrig hört talas om det förut!

Anonym sa...

Klart att ni får länka till mig! *L* Bara kul jue... å kul att ni tycker om vad jag plitar ner... Är ju en salig blandning ibland... ;)

Anonym sa...

Vad frustrerande att missa passet! :) Men tur att du kom iväg på en joggingrunda iaf :D Jag skulle gääärna springa en massa utomhus om jag bara inte var så känslig mot den kalla luften.. :(

Anonym sa...

Saknade dig på passet idag! Såååååå roligt det var!

Skitbra jobbat med joggingen!!

Anonym sa...

härligt att du kunde tänka om när det misslyckades med passet! själv blir jag så ilsk när saker inte blir som jag planerat att jag helt tappar fokus! inte bra!

Mjölksyra sa...

Moa,Emelie: Ja, jag är riktigt stolt över mig själv.

Jonna: Modig presentation.

Sofia: Hur klarar du dig?

Sofia: Du kan läsa om det på Les Mills hemsida http://www.lesmills.com/baltic/se/members/bodyjam/bodyjam-group-fitness-program.aspx

Susanne:Saliga blandningar kan vara kul. Då tröttnar man inte.

Dessi: Trist att du har problem med kallluft. Det är något visst med att jogga utomhus.

Bille: Ja, men det blir skoj på söndag.