måndag, november 05, 2007

JENNY: Vilodag/planeringsdag

Idag har jag haft vilodag. Har en skön träningsvärk i låren sedan igår. Sådär lite lagom ni vet, det känns att man har tränat men man står ut med värken. Eftersom ingen träning var inplanerad idag så fanns det utrymme för ett restaurangbesök istället. Det blev stans bästa Kina restaurang. Maten är inte som "vanlig" Kina mat utan känns väldigt lyxigt. Oerhört gott och läckert. Sitter nu framför datorn med en stor kopp te och planerar träningen för resten av veckan. Imorgon blir det activio med Bille, onsdag är det naturligtvis funk, torsdag väljer jag mellan spinning medel, aerobics eller lite jogging. Humöret får avgöra på torsdag. Fredag är en välförtjänt vilodag med förhoppningsvis ryggläge i soffan. Lördagen kommer nog att innehålla en skön lång promenad med en bok i lurarna och söndag blir det vila igen. Eller vila och vila. Det är ju Farsdag med alla dess plikter.



Hur har ni planerat er vecka?




8 kommentarer:

Anonym sa...

Jajamän, jag har gjort en planering! Alltid lika roligt och peppande att göra det tycker jag. / Sanna

Anonym sa...

Igår blev det vilodag. Vilar i princip alltid måndag då jag instruerar två pass söndag (TC endurance + BC) och TC idag. Utöver det ska jag även köra lite styrka/rehabträning idag. I morgon blir det mera gym och på torsdag någon form av konditionsträning eller Body Balance. Resten av veckan blir träningsfri då jag bara ska ha mysiga dagar med dottern fyllda av bad och bus då sambon och grabben drar till Sthlm över helgen. :)

Anonym sa...

idag ska jag ha cirkelpass för första gången :O imorrn blir det spinning och sen blir det v-ås torsag-fredag och utbildning =) helgen blir det vila. hehe

Anonym sa...

ja, jag har planerat ;D. blir inte särskilt mycket träning men lite iaf!

Anonym sa...

Min vecka består av plugg, lektioner med axamination, besök av mamma samt lite träning.

Anonym sa...

Jag ska försöka styrketräna lite under veckan, förmodligen core:)

Anonym sa...

har planerat in mycket dans den här veckan, i helgen blir det vila :)

Jag skulle nog säga att street och fk är väldigt lika varandra, kanske att funk är lite tyngre musik (iallafall den funken som jag går på) om du förstår vad jag menar. :)

Mjölksyra sa...

jagger: Ja, nästan halva nöjet.

Fredrik.Låter som en väldigt skön vecka.

cizzi:Hoppas cirkelpasset gick bra. Alltid lite nervöst första gången kan jag tänka mig.

Kristina. Så länge man själv är nöjd och mår bra. Vissa veckor behöver vara lite lungnare för återhämtning.


Moa. Hoppas eximinationen går bar. Själv har jag alltid lite ångest inför prov. Hoppas du hinner med lite rolig träning ändå.

Sofie: Då har du snart "6 packet " klart? (*Ler*)

Sofia. Låter härligt.Tyvärr har jag inte hittat street på någon anläggning i närheten.