fredag, november 16, 2007

Vad står det i bubblan?

16 kommentarer:

Anonym sa...

"AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH""

kanske!? =) hihihi!!

Anonym sa...

"Jag skulle ätit mer spenat" ;)

M sa...

haha det där lär jag nog fundera på. jag återkommer. sofia har ju tagit det jag tänkte på =)

Anonym sa...

"Det sitter alltså inte i storleken utan i psyket trots allt..."

Puma sa...

"aj aj aj nu fick jag ryggskott också"

Anonym sa...

sv; tack :)!

M sa...

shit jag tror brallorna sprack =)

Anonym sa...

"Ända in i nordingrååå" :)

Mjölksyra sa...

Emelie:
Ett bra vrål kan definitivt hjälpa långt i ett sånt här läge! :-)

Sofia/Dagensmat:
Spenat är bara sååå rätt! Mer spenat åt folket!

Magdalena:
*hihi* brallor som spricker var precis vad jag själv tänkte på! :-)

Fredrik:
storleken har ingen betydelse med andra ord!? ;-)

Puma:
aj, aj kan man definitivt säga. ingen träning på ett bra tag då :-)

Kristina:
:)

Caroline:
*hihi*

Optimist!! sa...

"Vad ska jag göra nu då?"

Pizzan blev jättegod, nu ör jag mätt och belåten :)
Ha en trevlig fredag!

Anonym sa...

Vilken underbar och lärorik blogg du har!! Får jag länka?

Mjölksyra sa...

Md:
Han kanske också ska äta pizza!?
:-)
Hoppas resten av helgen blir skön!

Junitjej:
Vilken underbart snäll kommentar! Tacktack! Klart du får länka till vår blogg! (vi är två som bloggar här föresten! :-)

Anonym sa...

JAg får sån blackout på era pratbubblor, vill ju komma på någonting enastående så jag avvaktar tills det dyker upp en bubbla som jag kan fylla. ;-)

Mjölksyra sa...

Moa:
Behöver ju inte vara nått enastående... bara roligt med vad som helst! :)
Himla kul att se att man tänker så olika med den där pratbubblan.
Nästa bubbla då! :-)

lumumma sa...

*Tur att jag borstade tänderna i morse...!*

Mjölksyra sa...

Lumumma: *skrattar*