lördag, januari 19, 2008

BiLLe: Dancing Queen



God Morgon!
Ingen som blåst bort efter nattens storm? Här ser det minsann ut som om det kommer bli en solig dag! Helt fantastiskt! Inte en dag för sent!

Idag är det då dags att dra på sig dansoutfiten igen! Det är finaldags och sista gången med Nike Rockstar Workout Africa! Ska bli riktigt skoj, men samtidigt nervöst eftersom jag helt och hållet har missat andra delen av koreografin!! Så håll tummarna för att jag inte ska klanta till det allt för mycket! :-)

Ha en fin och härlig lördag!

16 kommentarer:

Anonym sa...

jag håller tummarna, tror det går bra för dig! :) ha en skön lördag!

Jossan sa...

Det kommer gå kanon för dig=)
Härligt med bättre väder, här är det regn/snö, plusgrader och superblött, plask plask...
Detsamma önskar jag dig

lina sa...

Det fixar du! Ha en kanon lördag!

Anna (Orka mera) sa...

Klart du fixar det! Ha så skoj på dansen!

Stina sa...

sv: Nej, jag bor i Malmö :).
Du fixar det! Hoppas det blir kul :D

Emma sa...

Låter som ett kul pass!

Ebba sa...

LYCKA TILL! =) Går säkert superbra!

Anonym sa...

Du klarar det säkert, håller tummarna!
Jo jag höll på att blåsa bort idag när jag skulle iväg och träna :O

Sus sa...

Jag håller alla tummar jag kan, kan tom ta älsklingens tummar till hjälp! Hehehe...
/Sus

Em Löfgren sa...

hej billie!! såg kommentaren i min blogg, förstod väl att du skulle vara en vegeta-lover!! underbara underbara krydda!!! =) har försökt hitta en en da bosnisk maträtt som man inte har vegeta i, men det verkar inte finnas! Hihi! ;)

Em Löfgren sa...

och ps, klart du klarar dansen!! det komemr gå som en dans! *höhö*! ;)

Anonym sa...

Hur gick det för BB å dansen då?! *L* Du körde väl ditt mantra... ;) Borde jag göra här hemma oxå... för idag är en sån dag när allt åker i golvet... Så idag blir det en såpa som heter duga... ;)

Anonym sa...

åh, jag önskar att vi också fick chans att dansa loss här med nike workout. men jag får dansa genom dig istället. haha =)

Sus sa...

Ja du skulle kunna få låna den om du bodde närmare! Hehehehe...
=)/Sus

Mjölksyra sa...

Sofia/Mayflower:
Tack, vad snällt! :)

Jossan:
Vilket trist väder! Hoppas du fick en skön lördag iallafall!!

Lina:
Gick hyffsat! Första halvan! Andra halvan hängde jag inte med så mycket! Men det var skoj iallafall!

Anna:
Superskoj var det verkligen!

Stina:
Tränar du mycket i Malmö? Jag och Jenny är endel på MAI och ibland Friskis på Ön.

Emma:
Så roligt, så roligt! Egentligen lite för avancerat för mig, eller snarare för snabba rörelser, men ändå riktigt skoj!

MrsEbba:
TACK! :)

Sofia/Dagensmat:
Vad blev det för träning idag?

Sus I Dus:
Tack för alla tummar!! Så snällt och gulligt!
Ååh jaa, hade gärna lånat din mc! Så snygg!! Helt ny? Vad var det för modell?
Jag har inte haft någon egen på några år, så jag har kommit av mig lite med körningen! Min sambo har en gammal Yamaha SRX 600 över som jag lånar nångång! Men den är sååå jobbig för man ska kicka igång den och den trööög! Träningsvärk brukar jag ha efteråt! :-)

Emelie:
Klart man är Vegeta-Lover :-), uppvuxen som man är med det! Precis som du säger så passer det verkligen med allt!
Och dansen gick inte riktigt som en dans, men ROLIGT! :-)

Susanne:
Kanske har såpa på händerna, därför allt glider av!? :-)
BB-dansen blev ännu en gång en succé tack vare mantrat! ;-)

Cizzi:
Får hoppas det kommer till dig nångång! Så himla skoj! Fast lite svårt eftersom det går så jäkla snabbt.

Anonym sa...

kläderna på bilderna var jättesnygga, varifrån är de?
Lycka till!