måndag, januari 21, 2008

BiLLe: Här ska svettas!

Igår hade jag en riktigt skön vila som nog var välbehövlig eftersom jag var så himla trött i kroppen. Träningssuget var väldigt starkt, men vilan behövdes! Så det var fåtöljen med bok som gällde för mig nästan precis hela söndagen. Skönt!

Och nu är det Måndag, ny vecka och nya starka tag! Ser framemot en rolig träningsvecka med styrketräning, Body Combat...kanske Body Jam, Core och kanske, kanske vågar Jenny och jag oss på att prova på Orientalisk dans också.

Och nu ska ge mig iväg till gymmet! Och löpbandet! Här ska svettas!

Ha en härlig måndag!

19 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! Jag ska också toksvettas idag, fast på bodystep! :-D Ha en skön måndag eftermiddag!

j sa...

åh. träningssug i varenda del av kroppen är så oerhört underbart. när man spritter av lust efter att få svettas riktigt mycket och ge järnet.

Anonym sa...

Bra med vilodagar! Man ska bara få in det i skallen oxå;)

Här blir det spinning så svetten lackar - HÄRLIGT!

Anonym sa...

Jag har också träningssug nu! Så mycket som kommer ivägen bara, så jag får se om jag hinner :P

Slow-Eva sa...

Hade tänkt träna idag, behöver det efter veckans alla fester men jag tror att det är just de som sätter käppar i julen.. Det får bli en vilodag utan alkohol och dålig mat först :) Men imorgon! Då jäklar!

Anonym sa...

Jag älskar nya veckor och nystarter =)!

Anonym sa...

ja det är perfekt att det finns så många låglaktosprodukter =D

hoppas det gick bra på gymmet!

Ebba sa...

Åh, passa på att träna åt mig med! =)

Anonym sa...

härligt jag dansar idag, jazz och street :)

Jossan sa...

Skönt med vila=) Kör så det ryker tjejen!!

Anonym sa...

Var hittar du alla dina underbara bilder?
Hoppas du har haft en bra dag idag!

löpningseufori sa...

härligt att svettas! hoppas passet gick himla bra!

Anonym sa...

jag testade body combat idag! :D

Sus sa...

Passet var tufft och roligt och jag fick svettas rejält, och just nu sitter jag med en smootie på a-fil och hallon, mumsgott!

Vad skönt att du fick en vilodag i dag i går söndag...

/Sus

Anonym sa...

orientaliskdans lät spännande

Mjölksyra sa...

Moa:
Vad roligt! Och som vanligt blir jag avundsjuk att inte jag också har Body Step!

Josefine:
Underbar känsla! Tänk om man alltid kunde gå runt med den känslan!?

Sweetie:
Hoppas svetten lackade riiiiktigt mycket på passet!! Önskar jag kunde älska spinning! Så bra träning som det är!!

Sofia/Dagensmat:
Hann du?

Evasleva:
Hoppas du får ett riktigt kanonpass imorgon!!!

Annoula:
Visst är det härligt!?

Milla:
Gick skitbra på gymmet idag! Iallfall på löpbandet!!

MrsEbba:
Har du vila idag? Hoppas du haft det gott!

Sofia/Mayflower:
ÅÅÅH, vad superroligt!!!

Jossan:
Idag rök det ordentligt! Skitbra pass blev det!

Junitjej:
Roligt att du gillar bilderna! Vi vill inte riktigt avslöja ännu var vi hittar bilderna! Men kanske en dag! :O)

Löpningseufori:
Superbra gick det!

Kristin:
Nej, men vad skoj!! Nu blir jag jättenyfiken på vad du tyckte om det!??

Sus:
Härligt att passet gick bra och var skoj! Gott med smoothie efteråt!!

Magdalena:
Väldigt spännande! Och lite nervöst att man ska se urfånig ut! Vi har tagit mod till oss så nu är passet är bokat på onsdag iallafall!

Anonym sa...

Du överlevde ser jag... *L* Ska du slå Jenny i morgon nu då?! ;)

Jag med mitt minne glömmer din text när jag inte kan se den när jag skriver här... *S* Det kanske är bevis på att jag ska nanna kudden det... :P

Mjölksyra sa...

Susanne:
Jag bara MÅSTE slå Jenny, men jag vet tusan inte hur det ska gå till! För jag höll nästan på och svimma efter min löpning idag!! Hon slog mig med 1,5 km, vilket innebär att jag måste springa minst 2km längre än vad jag gjorde idag! Huua!!
Det blir inte imorgon!! Men snart! Jag ska ladda!!! :-)
Hoppas du får sussa gott och drömma sött!!

Anonym sa...

Body combat var grymt skoj, och trningsvärk har jag överallt. Tror inte allt beror på combaten dock, men armarna, rumpan, benen och ryggen gör det iaf! Önskar att jag skulle ha pengar och tid att träna det någon gång i veckan, men tyvärr. Men kvällskurserna på skolan börjar imorgon så då har jag fullt upp. :D