torsdag, januari 17, 2008

BiLLe: Stor & Stark!

Vad står det i pratbubblan?

12 kommentarer:

Jossan sa...

Sluta Bille att lägga in sådana hunkar till frukosten, man sätter ju gröten i halsen!!!!:)
Godmorgon förresten, kom inte på nått att skriva i bubblan.. fastnade med blicken bara, ha ha!

Anonym sa...

"Asch, nu gick det sista av mjölet åt till händerna - jag som skulle baka bullar ikväll." :)

Anonym sa...

"Kallar de det här hantlar? De är ju inte tyngre än mina tandpetare!"

(För med den muskelmassan har jag svårt att tänka mig att den killen skulle ha nytta av ett par åttakiloshantlar....)

Anonym sa...

haha oj vad svårt! Jag liksom jossan fastnade med blicken bara :P

Mjölksyra sa...

Jossan:
*hihihi* Inte sätta gröten i halsen då!!
Och God Morgon! Eller jag ska nog säga God förmiddag så sent som jag kom upp!

Josse:
*asgarvar* Skitbra!

Cia:
*hahaha*...Håller med! Dom är ju lite väl små för den här killen alltså!

Sofia/Dagensmat:
Ibland måste man ha nått fint att titta lite på bara! :-)

Anonym sa...

Snacka om lovehandles... ;)

Åh jag fick ju annat sem sex... pack att tänka på då... *S* Vart piggare i alla fall... :P

Anonym sa...

Sem?! *S* semester... måste vara "som" som jag menar... :D Skyller allt på handen... ;)

Sus sa...

Åh super bra nu har jag två kavlar!, Nej, nu måste jag ha mera mjöl!

Mohahahahahahaa
/Sus

Anonym sa...

Härligt att simma! För mig blir det body combat med Nike instruktören Fredrik Andersson. Hans klass är att rekommendera om ni inte ha varit på den tidigare

Mjölksyra sa...

Susanne:
Jag trodde du menade semester sex där ju! :-)

Sus:
*hihihi*

Åsa:
Åh, vad kul med Body Combat! Jag har ännu inte varit på den senaste releasen!
Har inte heller tränat för Fredrik Andersson! Låter spännande! Var finns han?

Anonym sa...

"Gimme more, gimme more, gimme gimme more!" :D

Mjölksyra sa...

Kristin:
*flinar*