torsdag, januari 17, 2008

JENNY: Löpband....

Idag blev det löpbandet igen. Jag har verkligen börjat få kläm på det här med joggning. Fick in ett sådant flyt idag. Visst är det är märkligt hur vi påverkas av andra människor? Idag började jag rent automatiskt springa i samma takt som killen på löpbandet bredvid. Insåg först när han slutade hur långt och fort jag sprungit. Kändes riktigt skönt, och nu vet jag att jag klarar mer än vad jag tror.
Nu ska jag tillbringa kvällen med min ipod. Måste ha något nytt och fräsht till nästa pass.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hur långt blev det idag??

Anonym sa...

ja visst är löste så mycket godare :-D Luktar så gott också, mums! har du provat te som smakar choklad nån gång förresten?

Anonym sa...

ja, det hoppas jag med, vore så kul med balett :) duktigt med löpning! :D

Mjölksyra sa...

Bille: Det blev 1½ km längre än förra gången!! benen bara pinnade på.

Milla:chokladte är mums!

Sofia: balett!? Modigt! Ser så vakert och graciöst ut!!

Anonym sa...

Kul att det gick bra, härligt att springa och sedan överträffa sig själv!

Jossan sa...

Härligt att höra att de kändes bra på löpbandet, är så lustigt det där, helt plötsligt känns det bara lätt och bra=)

Anonym sa...

Du ser, det hade visst fördelar den här gången. Man får se till att hamna brevid eliten så det blir ett svettigt pass. :-)

Anonym sa...

Åhhh jag saknar löpband på gymet där jag tränar... Har problem med att komma ut när det är mörkt!

Sus sa...

Åh så härligt med att springa på ett löpband och slippa halkan ute!

/Sus

Anonym sa...

Jag påverkas väldigt mycket av folk runt omkring då jag tränar. I gymmet orkar jag helt plötsligt lyfta mycket tyngre än annars om det står någon bredvid :P Och jag som knappt orkar springa på löpbandet i 5 minuter sprang vårruset hur lätt som helst ifjol bara för att vinnarinstinkten satte fart på mig ;)

Anonym sa...

Tycker det är så skönt när man kommer in i andra andningen... Då kan man håll apå nästan hur länge som helst!