fredag, augusti 17, 2007

BILLE: Are You Ready?

Jag har verkligen saknat styrketräningen som jag på något sätt har lyckats komma ifrån i ett bra tag nu. Men idag hade jag kraft och motivation att bege mig till Gymmet igen.....

Uppvärmning innan styrketräning är inte det mest upphetsande, men med Pakito - "Are You Ready" (versionen som finns på "Absolute Dance - Move Your Body! Summer 2007") i lurarna började benen pinna på i rasande fart på löpbandet. Så vansinnigt ÖSIG musik att man nästan blir tårögd. Med låten på repeat :-) lyckades jag värma upp ordentligt i hela 20 minuter.
Själva styrketräningen gick bra. Det var skönt! Fast samma viktinställningar som jag hade när jag var där sist i April var det bara att drömma om....
Efteråt, genomsvettig och med darrande muskler gick jag från gymmet med ett nöjt leende och en härlig lyckokänsla.

So YES.... I´m Ready!!!

Inga kommentarer: