tisdag, september 18, 2007

BILLE: Afro Och Shopping

...gräset....trädet...regnbågen...lejonkungnen...spjutet...
AFRO DANCE-dags IGEN!

Hur kul kan det egentligen vara att stampa i golvet, svepa med händerna, slänga med håret och skaka på rumpan??? Eller lyssna till den nästan entoniga trummusiken???
Jo, SÅ KUL att jag tvingar mig själv tiiiiidigt upp på morgonen (det händer i princip aldrig att jag går upp tidigt då jag är nattmänniska, och dessutom jobbar natt) för att kunna vara med på ett förmiddagspass med Afro. Så kul att det är värt mina mörka ringar under ögonen, och en zombieliknande gång resten av dagen! :-)

Efter Afro´n passade jag på att slinka in på H&M för att handla ett par nya träningsbyxor och några färgglada brottarlinnen.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en stor kopp te och senaste numret av Topp Hälsa.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Afrodance är kul! har iofs bara testat en gång, men då rann svetten och leendet på läpparna höll i resten av dagen. :)

Anonym sa...

kul med lite nytt! =)

Anonym sa...

Snygga kläder!

Mjölksyra sa...

Kristin: Svett och leende, PRECIS!

Cizzi: Absolut kul! Hjälper ju träningsmotivationen lite också med nya kläder! :-)

Jenny: Tack! Och så vill jag ha meeeer nya träningskläder. MEEER!

Anonym sa...

te och topp-hälsa, vad mysigt ! :D

Anonym sa...

Superinspirerande läsning. AFRO är såå kul! Endorfinkicken är otrolig! Har ni testat "Rooibos Chai" ifrån Four O'Clock? Underbart te att krypa ner i soffan med! (http://www.tekompaniet.nu/Tepasar1.htm)

Mjölksyra sa...

Sofia: Jääättemysigt!

Mathilda: Vad Roligt att vi lyckas inspirera lite!
Har inte testat ditt te, men det låter SUPERGOTT! Måste testas! Och skitnygga förpackningar också ju när man kollar in hemsidan! TACK för tipset!

Anonym sa...

Sjukt snygga färger på linnena. :-)

Mjölksyra sa...

MoA: Dom piggar ju upp i höstmörkret! :-)

Anonym sa...

Jag är så himla nyfiken på Afrodance alltså! Ser att det är jättemånga som rekommenderar dom passen. Tyvärr finns inte det passet på mitt gym så jag får nog lugna ner mig ett tag... =/

Mjölksyra sa...

Jenny: Jag är så förvånad själv över att jag tycker det är så vansinnigt roligt med Afro. Men passet ger verkligen en skön känsla på nått sätt.
Afro har ju blivit Jättepopulärt på sista tiden och drar massor med folk, så det kanske dyker upp snart hos dig också!?

Anonym sa...

exakt vad är denna typ av dans? ahr hört mycekt gott om den! snygga kläder :-)

Mjölksyra sa...

Carolina: Jag beskriver Afron lite längre ner i bloggen. Men testa det om du kan. Svårt att egentligen se det framför sig. Det är verkligen jätteskoj! Och såååå enkelt att hänga med.