måndag, september 03, 2007

BILLE: Härliga Måndag!

Då var det Måndag igen, och en ny hääääärlig träningsvecka framför mig som väntar...
Jag har inte tränat något sedan "killer"-passet i fredags, så jag känner mig redo och taggad för massor med action!
Fast jag vet inte om jag ska jogga eller kanske styrketräna? eller varför inte gå på nått tufft pass som Bodystep eller Boxning? Dans?...eller... äsch jag gör alltihopa!! Jag fyller veckan med skön, svettig och tuff träning som kommer göra mig PIGG, GLAD, STARK och full av ENERGI! Tjohooo, HERE I COME! :-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

härligt med träning, ska också träna idag :D

Anonym sa...

Din energi och träningslusta lyser verkligen igenom :-) Hoppas du får en kanonvecka!

Anonym sa...

vilket härligt inlägg11 visst är det underbart när kroppen känns sprängfylld av energi!! tjohoo!! bara att njuta!!

Mjölksyra sa...

Tacktack! Hoppas att ni också får en vecka fylld av skön träning.

Sofia sa...

Härligt härligt, ska träna massor i veckan jag med. Pilates, streetdance, funk, afrikansk dans.. Finns så mkt roligt att det är stört omöjligt att välja! :D

Anonym sa...

Så härligt med träning, älskar't ;)

Mjölksyra sa...

--> Sofia, vad kul det låter med streetdance, funk, afrikansk dans...det vill jag verkligen prova också!