tisdag, september 25, 2007

BILLE:Morgondans

Att gå upp tidigt på morgonen är "inte min grej"! Men idag masade jag mig upp i ottan helt frivilligt. Åt en stor tallrik fiberhavregrynsgröt blandat med vetegroddar och krossade linfrön toppat med valnötter och färska hallon. Ett glas färskpressad apelsin och en stor kopp grönt te. Efter detta kände jag mig redo att bege mig iväg för att dansa loss på ett Afro Power-pass.

Riktigt härligt frigörande och galet svettigt blev det. Och så himla roligt! Afro Power Dance är däremot "min grej" så det var värt att plågas "lite" på morgonen. Nu är jag pigg och glad och redo för action resten av dagen!


Föresten, vilken grymt snygg utsida på nya numret av Fitnesstidningen. Rosa & grönt och en riktigt vältränad Linda Fodor.

12 kommentarer:

Anonym sa...

slogs av en tanbke; så roligt att man är så olika! med den frukosten i magen hade jag inte ens orkat dansa en tryckare! =) Roligt förresten med Linda i tidningen, men blir ju mer och mer nyfiken på hur det är med henne och vad som händer!

Anonym sa...

Jag är så sjukt sugen på den tidningen. :-P Lustigt att Linda pryder omslaget. Hrm, fortfarande inget klart om vad som hände va?

Mjölksyra sa...

Emelie:
*hihi* Jag har alltid varit ett matvrak! ;-)
Det gick iallafall minst 2 timmar innan jag gick på passet, annars hade jag fått håll och inte pallat.

Vill också veta hur det är med Linda. Saknar ju hennes blogg!!! Hoppas hon kommer tillbaka!!!

Mjölksyra sa...

Moa:
Jag ska njuta av Fitnesstidningen ikväll! Älskar den tidningen! Min bibel! :-)
Ingen som vet nått om Linda verkar det som! Man undrar vad som händer och har hänt. Undrar OM vi nånsin kommer få reda på vad som hände!?

Anonym sa...

och jag är med i tidningen =) =)

Mjölksyra sa...

Cizzi:
Ja, jag såg det när jag bläddrade igenom tidningen! Skoj juuu!

Anonym sa...

Härligt värre, älskar afro!:D

Anonym sa...

Tack så hemskt mycket!
jag petar in er i mina favoriter, hojta om det av någon anlednining inte skulle vara ok?! :-D

Anonym sa...

Visst är dans ett skojigt sätt att börja dagen!

Mjölksyra sa...

Sofia:
Jepp, HärligtHärligt!

Anna:
Vad skoj! TACK själv!

Gymglam/Caroline:
Helt underbart! Vill göra det oftare bara!

Anonym sa...

Fitnessbibeln! :-) Hoho* Jag längtar, nu är det bara ett par timmar kvar tills jag får läsa. Hittade du ngt intressant?

Mjölksyra sa...

Moa:
Hann inte så långt med "Fitnessbibeln" innan jag somnade igårkväll. Men den verkar Mycket lovande iallafall!