lördag, september 29, 2007

JENNY: Alive and kicking!

Idag bar det så äntligen iväg till träningen! Tyvärr har den fått stå åtsidan ett tag nu pga mycket jobb och pluggande, men nu så! Det blev Funny Friday som jag har längtat efter sedan en månad tillbaka. Och gissa vad!? Det var Fame dance denna gången! Ur coolt och läckert. Okej, jag hängde inte med på varenda snurr och så men GUD vad roligt det var! Efter passet bjöds vi på Gainomax, Fruitebite bar samt frukt. Känndes riktigt lyxit. Jag ser redan fram emot nästa Funny Friday, frågan är bara hur ska de kunna "toppa" efter två så bra pass?

7 kommentarer:

Vägen från 137kilo sa...

Åh det låter verkligen jättekul! Hade gärna provat de någon gång!

Mjölksyra sa...

Vägen från 137 kilo: Testa om du får chansen! Man känner sig som en stjärna!

Anonym sa...

åh, vill gå på funny friday! :) öppet hus var roligt, läs mer på min blogg :D

Prralin sa...

Åhhh va roligt det låter! Jag vill också gå på funny friday... :)

Anonym sa...

Fame-dance lät ju hur kul som helst! :-) Visst är det trist när "livet" kommer emellan och man inte kan träna så mycket.

Anonym sa...

Åh det lät skoj, o va snällt att de bjöd på gainomax och det. :)

Mjölksyra sa...

Sofia: Jag hade oxå velat gå på öppet hus och träna funk och afro!
Prralin: Det är det roligaste som finns!
Ofelia:Ja, ibland blir det för mycket och då måste något stå tillbaka. Tyvärr blir det sällan jobbet eftersom man alltid behöver pengarna!
Kristin: Ja, det känns verkligen lyxit när de bjuder.