fredag, september 07, 2007

JENNY: Det blev inga byxor det blev en jacka.....

Idag gick jag in på Lindex för att köpa ett par träningsbyxor i grått från Röhnisch. Köpte ett par i svart för ett par veckor sedan och gillar dem skarpt. Tyvärr var de slut i min storlek. Men såg en ursnygg jacka istället från Röhnisch som jag bara var tvungen att köpa. Det var "Love At first Sight" Jackan har en liten ståkrage långa muddar i ärmarna så inte vinden blåser in. Rynk ovanför bröstet och lite längre baktill så man inte fryser om rumpan. *ler* Jag bara älskar den. Desutom blev det en sport Bh från stay in place, också det ett impulsköp.
Nä, nu är det dax att måla tånaglarna cerisa inför morgondagens Afro Dance.

5 kommentarer:

Anonym sa...

*asgarvar* Jag har precis målat mina tånaglar inför Afron!!! Fast i neonrosa!! *skrattar*


Jackan är verkligen jättefin!!!!

Anonym sa...

Fin jacka :)

Anonym sa...

Afro dance låter kul, är det det? :) aldrig testat!

Anonym sa...

Vad snygg den jackan var. Har en liknande från H&M, men skulle vilja ha en lite tunnare. Köpte du den på Lindex?

Mjölksyra sa...

Bille:Jag tycker att vi hade de häftigast tånaglar i hela salen!
Sofia: Tackar!
S: Första gången som jag provade idag. Tycker om att prova allt nytt. det ger en inspiration och framförallt motivation.
Dessi:Yes. Jackan är köpt på Lindex. Vissa lindex butiker säljer Röhnisch kläder. Du kan gå in på lindex hemsida och kolla!www.lindex.se