lördag, september 01, 2007

JENNY: Fredagens utmaning

”Funny Friday” var rent ut sagt SKIT KUL och lite av en "killer"!!
Fem olika pass under 120 minuter.
Passet började med Step n Dance och sedan blev det Dancearobic. Trots att jag inte är så bra på avancerad koregrafi hängde jag med ganska så bra och jag kände mig som en riktig dansstjärna.
Sedan gick vi över till Body Combat. My favourite, Love it! Instruktören var jättepeppande och jag har aldrig varit med om 25 så intensiva minuter. Det var stentufft. Fjärde passet blev Core. Hade aldrig testat det tidigare. Det känns i magen idag kan jag meddela! Sedan avslutade vi med Body Balance. Under hela passet bjöds det på energigryck och frukt. Jätte fint!


Jag längtar redan efter fredagen den 28 september!


4 kommentarer:

GoodMoves sa...

Gud så kul det låter! Hoppas på att gymmet där jag tränar kommer införa ngt liknande.. :)

Anonym sa...

Oj så roligt, jag vill också!!

Anonym sa...

Låter så skoj och utmanande! :-)Vilket gym tränar ni på (om jag får fråga)

Mjölksyra sa...

Goodmoves: Du kan ju alltid föreslå det på ditt gym....
Prralin: Ta chansen om du får den!
Ofelia: M A I och Friskis och Svettis