torsdag, september 06, 2007

JENNY:PowerStrike Impact

Bara namnet är ju coolt!
Provade på PSI för första gången i mitt liv idag. PowerStrike Impact är enklare sparkar och slag mot en fristående slagsäck. (Det var en konst bara att flytta ut slagsäcken i salen!)
Tyvärr blev jag blev besviken. Hade ganska höga förväntningar eftersom jag älskar Boby Combat och gillar boxning väldigt mycket, men PSI var ändå inte min "grej" För lite variation på sparkarna bla. Men jag är ändå glad att jag testade. Nu är jag en erfarenhet rikare!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar powerstriken, men har å andra sidan inte provat body combat eller liknande... men sen beror det säkert mycket på instruktören o hur passet är uppbyggt också kan jag tänka mig. Men som du säger, alltid kul att prova nåt nytt!

Anonym sa...

Jag har också testat powerstrike och blev besviken. Det var inget riktigt "go", inte på det pass jag var på. Man skulle mest "dutta" kändes det som.

Anonym sa...

Jag har också testat powerstrike och blev besviken. Det var inget riktigt "go", inte på det pass jag var på. Man skulle mest "dutta" kändes det som.

Anonym sa...

synd att det inte var roligare, men så är det, man kan inte gilla allt! men jag inbillar mig att det måste vara roligare att boxas med nån istället för på en säck!

Mjölksyra sa...

prralin: Får du chansen att prova Body combat så ta den. Tufft och roligt! Älskar det!
Ofelia: Tur att det finns andra pass som passar bättre!
Emelie:Ja, speciellt med Bille för hon är grym på boxning.(Ibland blir jag lite rädd för henne men berätta det inte ;-) *ler*)

Anonym sa...

jasså du!! *flinar*