söndag, oktober 07, 2007

BILLE: En hel helg fylld med onyttigheter.

OJ... vilken helg! En helg fylld av onyttigheter med allt från svullig hamburgare med pommes, till friterad camembert och nachoschips i mängder.... Gott, men oj så onyttigt. Tur att helgen är över och att det är måndag imorgon och ny rolig träningsvecka framför mig...

I veckan ser jag framemot: hård o svettig Fitnessboxning, tuff styrketräning, och testa Activio Spinning för första gången. Gärna någon skön joggingtur i höstsolen också. Och lite nyttigare mat förstås! ;-)

11 kommentarer:

Anonym sa...

åh, du kommer att älska activio ) förutsatt att du får någorlunda rätt maxpuls inställd. det kan ta några gånger att få den "rätt"...

Mjölksyra sa...

Jag är jättenyfiken på activio och det ska bli jättespännande att testa det.
Jag har "spunnit" mååååånga gånger, men är trots det ingen spinningfantast. Men jag kanske blir det med activio!?? :-)

Anonym sa...

Vad gott det lät! Hoppas du njöt i stora drag! :)

Gällande activio så har jag prövat det och även om det är bra sätt att hålla koll på sig själv tycker jag ändå att den egna upplevelsen är den viktigaste. Men visst, som specialklass då jag körde det visst var det en rolig upplevelse. No doubt!

Anonym sa...

Camenbert är ju så fruktansvärt gott! Men jag tycker faktiskt att den är godare ofriterad och med lite färska riktigt mogna hjortron till! Mmmm och dessutom en smula nyttigare i af med mina GI-ögon sett ;-)
(Tack så hemskt mycket för tårtberömet! Det är så fruktansvärt roligt att göra dem att jag är glad att jag inte längre äter tårta annars hade det nog blivit en om dagen för att kunan testa alla nya idéer... :-D)

Anonym sa...

efter regn komemr solsken och efter helg kommer måndag! =)jag har också snaskat i helgen, men nu tar vi nya tag! jag är tillbaka på kaninstigen =morötter i stora lass! hahaha!!

Anonym sa...

åh, det är så kul att bli sugen på nyttig mat och jogging efter helgens gottigheter. då vet man att kroppen funkar som den ska ;) för vörigt så känner jag mig bättre idag :)

Danka sa...

Det är nog en av fördelarna med inte bo in college för mig, orkar liksom inte gå och införskaffa onyttigheter. Men nog har det blivit lite grann, en muffin här, en candybar där. Fast mest te! Teet som jag har i bloggen är faktiskt jättegott. Väldigt kryddigt, men också...sött! Dock måste man låta det dra mycket längre än "vanligt" te.

Mjölksyra sa...

Fredrik:
Jo, jag njöt i stora drag!! Fast nästan en hel stor påse med nachoschips var kanske lite att överdriva kan jag tycka nu efteråt.=)

Anna:
Mmm..lät gott med färska hjortron till.

Emelie:
Jepp, ny vecka, nya hårda tag!!!
Kanske skulle införskaffa lite morötter jag med!?

Carolina:
Vad skönt att du mår bättre idag!!!

Danka:
Ja, det verkar himla gott ditt te. Föresten, jättespännande att läsa om ditt liv i Oxford!

Anonym sa...

Låter som du kommer få en bra vecka :) Jag funderar på att äta mcdonalds imorgon. Ibland har man gjort sig förtjänt. :D

Anonym sa...

Har bara varit 3-4 gånger på bodytone, men jag gillar det!
Man börjar med uppvärmning för att få upp pulsen (en kvart ungefär). Lite olika steg och så. Sen är det styrka med hantlar, bodybars och gummiband. Man går igenom hela kroppen, lite likt body pump men ändå inte..

Mjölksyra sa...

Kristin:
Hamburgare är allt för gott! Det bara måste man ha ibland!

Sofia:
Låter spännande ju! Ska genast prova om det dyker upp här.