tisdag, oktober 16, 2007

JENNY: Activio

Efter att ha kännt mig trött och sliten och vilat i fyra dagar blev det en chock för kroppen att hoppa upp på spinning cykeln och köra ett tufft activio pass. Saken blev inte bättre av att instruktören "lurade" Bille och mig att höja maxpulsen med 10 slag. Nu är jag totalt död, men.......Lycklig!! Lycklig att jag tog mig igenom passet och det känns så skönt i kroppen efteråt när man verkligen tagit ut sig till max. Efteråt firade vi bedriften med att gå och käka världens godaste sushi. Mums! Tur att det blir lite lugnare imorgon då det är inplanerat ett danspass.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigare än vad det var på spinningen idag kan det nog inte bli:...sus i öronen..suddig blick..tungt att andas..ett huvud påväg att explodera...
...jag såg döden i vitögat helt enkelt. Kan man verkligen göra om detta igen??? ;-)

Sushin var riktigt god iallafall!!

Anonym sa...

Det låter riktigt jobbigt det där, men roligt! Skulle gärna prova den sortens spinning!

För övrigt: är det ok om jag länkar till er blogg? Det är skönt att ha mina dagliga doser inspiration samlade, för både min skull och för att visa vad som får mig att bli peppad!

Anonym sa...

åh tack! din blogg är också toppen, man blir så motiverad :)

Anonym sa...

härligt jobbat!! var stolt över dig sjäv om orkade fast du kände dig så trött innan!!

Anonym sa...

Härligt mes instruktörer som får en att kämpa ut det där sista! :-)

Anonym sa...

härligt! ja ska köra mitt pass ikväll =)

Anonym sa...

Jag tror det är någon som börjar vara lite hooked på spinning! ;)

Anonym sa...

Duktigt tränat! =)

Anonym sa...

haha! vad duktigt av er, tycker spinning är så jobbigt ;P gillar styrkepass bättre!
som svar på frågan i min blogg så har jag bovetet på gröten, men antar att det går bra att blanda den i med :)

Anonym sa...

Javisst känns det skönt i kroppen efter ett riktigt hårt spinningpass! :D

Mjölksyra sa...

Bille: Yes, man kan göra om det, därför är det bokat till på tisdag!! Vi ses då!
Mathilda: Vi blir oerhört smickrade om du länkar till oss!!
Sofia: Hmm, man behöver både motivation och inspiration av andra.
Emelie: Du kan tro att jag är stolt!
Ofelia: Instruktören är mer än ½ passet för mig.
Cizzi: Lycka till! Har du både spinningpass och activio eller bara activio?
Fredrik, Hmm...lite... kanske lite mycket......
Ebba, Sofia: Tackar!
filibbaba: Urskönt! Inte konstigt att man kan bli lite beroende.