onsdag, oktober 17, 2007

BILLE: Nike Rockstar Workout Africa

Idag har Jenny och jag äntligen provat på danspasset
"Nike Rockstar Workout Africa".

Så här snyggt dansade vi:

Njaaaa... eller kanske inte! In our dreams maybe! ;-)

Så hur gick det?
Förrutom att Jenny för ett kort ögonblick tappade fokus och trodde att hon var på ett Combat-pass och lyckades sparka mig på smalbenet, så gick det förvånansvärt bra. =)
Passet var riktigt skoj! Roliga moves! Skön musik! Svettigt!
Egentligen var det inte så svårt och avancerat som vi hade inbillat oss (och skrämt upp oss med innan). Det var ganska lätta rörelser och kombinationer. Enda problemet var att det gick på tok för snabbt. Man hann inte med alla rörelserna riktigt. Men om man hade fått gå fler gånger så hade man nog blivit en riktig stjärna på det... nästan iallafall! ;-) Fler gånger blir det dock inte, för passet ska inte gå mer. Det var sista dagen idag! *snyft*
Men iochförsig...med risk för fler blåmärken på benen så kanske det är lika bra! ;-)

8 kommentarer:

Anonym sa...

haha trodde att hon var på ett combat-pass! ja, det är inte alltid lätt att hålla reda på allt ;)
du hade rätt ,det var mangoglass, trodde ingen skulle kunna se det :D
och ja, sockerbetor passar faktiskt..mest i sallader kanske dock :)

Anonym sa...

Vad synd att passet slutar innan ni hunnit öva upp er till tjejerna på bildens nivå ;-) Det låter väldigt roligt, det kanske kommer igen?
Kycklingwooken var hur god som helst och väldigt smidig att göra, som småbarnsmamma gillar jag snabblagad mat ;-)

Anonym sa...

synd att det inte ska gå fler gånger när ni nu hittat nåt ni gillar!! men bra för smalbenen kanske?! hihi!

Anonym sa...

åh, jag vill gå på något sådant, men är rädd att jag bara skulle känna mig lite dum och bortkommen, haha . men det sr SÅÅ hräligt ut!

Prralin sa...

Det lät roligt - och farligt! ;)

j sa...

vilken rolig och variationsrik träning!

Anonym sa...

Det låter som ett riktigt roligt pass, synd att det inte kommer ges mer.

Har läst er blogg ett tag och gillar den skarpt. Nu har jag skapat en egen blogg så jag har lagt till er blogg som en av mina favoriter!

Ha en skön kväll! / Sanna Jagger
www.metrobloggen.se/jagger

Mjölksyra sa...

Sofia/dagensmat:
Mangoglass är gott!

Anna:
Det var verkligen synd att det är slut. Nike Rockstar-grejjen ändras varje termin om jag förstått det hela rätt, så det kommer inte tillbaka mer. Men då får man ju prova det nya som kommer lite tidigare istället! :-)

Emelie:
Skönt för smalbenen ja! :-)

Carolina:
Jenny och jag var väldigt rädda innan, och lite bortkomna på passet, men det var verkligen superskoj ändå. Sååå roligt att testa nya grejjer. Och oftast har ju inte dom andra på passet tid att titta på en heller och se hur man gör bort sig.
Så våga testa om det finns nått du är nyfiken på! Och dra med en kompis för då är man ju iallafall två som gör bort sig tillsammans! :-)

Prralin:
Roligt och farligt, en härlig kombination :-)

Josefin:
Träning är som roligast när man kan variera den mycket tycker jag.

Sanna Jagger:
ÅH, vad Skoj att du gillar bloggen! Och så glada vi blir att få hamna bland dina favoriter!
Ska genast kika in på din blogg!