onsdag, oktober 03, 2007

JENNY: Frälst i Body Combat!!!!

Jag är precis hemkommen från det bästa Body Combat passet i mitt liv! Nä jag överdriver inte! Vad var annorlunda idag då från alla andra pass som jag gillat och älskat? Dels var det en instruktör som jag inte brukar träna för. Måste säga att hon var jättebra! Tydlig i sina rörelser, instruerade jättebra och hade en sådan energi och intensitet som bara inte går att beskriva. Dessutom är det andra gången som jag går på den här releasen vilket gjorde att jag hängde med i rörelserna och kombinationerna och kunde ta i ordentligt. Dessutom gillar jag de nya låtarna. Jag är frälst, nästan extatisk. Gissa vad jag ska göra nästa onsdag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tränar BC? Bara gissar vilt här...

Anonym sa...

visst är det härlit när man hittar nåt som verkligen passar en!! och när träningen blir så rolig att man längtar efter den och bara vill vill vill dit!!

Anonym sa...

Det var verkligen superkul igår!! Sån jäkla fightingpower man fick!MEEEN idag har jag träningsvärk som är sååå Grym. Jag har ont i ALLA muskler i kroppen!!!

Anonym sa...

Vilken instuktör gör så mycket. Va kul att du hittat nåt du längtar till! :)

Anonym sa...

ååh vad härligt det låter! :)

Mjölksyra sa...

Fredrik: Rätt gissat!
Emelie: Yes!
Bille: Men erkän... Det är lite skönt samtidigt.
Kristin: Ja, det gäller att testa lite olika instruktörer så man inte går miste om något.
Sofia: Testa, testa!!