torsdag, oktober 04, 2007

BILLE: Bubblande Bad Och Boktips!

Efter veckans två tuffa Body Combat-pass och tung styrketräning har jag idag ont i ALLA muskler i hela kroppen! Så känns det iallafall. Men det är inget som en kopp rött te och en god bok i ett ångande hett bad inte kan råda bot mot...


På tal om böcker.... Gillar du att läsa Chicklit på engelska och vill läsa om ROMANTIK I TRÄNINGSMILJÖ? Då ska du definitivt inte missa "He Loves Lucy" av Susan Donovan!
Boken är lättläst, rolig, mysig, härligt romantisk och lockar till många skratt! Och vem vet, kanske lyckas du snappa upp ett eller annat träningstips eller rent av något bra raggningstips till gymmet på köpet också! ;-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

hihi den boken blev jag sugen på att läsa!

Anonym sa...

boken verkar bra! kanske borde ta och köpa den =) inte direkt dyr..

Anonym sa...

Ååå! jag älskar att bada... Synd bara att böckerna brukar bli förstöda av de varma ångorna.

Anonym sa...

taack :) det är så kul att locka det lite, har spikrakt annars. men det ör inte alltid man orkar, haha ;)

Mjölksyra sa...

Sofia, Ebba: Det är en skojig bok, så det är klart att ni ska läsa den! :-)

Johanna: Och det hjälper mot träningsvärk...kanske. Jag har inte alls ont idag iallafall.

Carolina: Önskar att jag orkade locka mitt också!