torsdag, oktober 25, 2007

Vi har blivit utmanade!

Vi har blivit utmanade av "Min Kost Och Träningsdagbok".

Regler:
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren nya personer.

Åtta Fakta/Vanor Om Jenny:
1. Jag älskar att köra bil snabbt.
2. Jag är livrädd för råttor och möss.
3. Jag hatar solhälsningen i Yoga.
4. Jag är kaffeberoende och skulle inte klara mig utan kaffe i två dagar.
5. Jag älskar promenader i skogen på hösten.
6. Jag har inte badat utomhus (i Sverige) på 10 år. Alldeles för kallt.
7. Jag är en tidsoptimist. Kommer ofta för sent och är alltid ute i sista minuten.
8. Jag är fruktansvärt morgontrött.

Åtta Fakta/Vanor Om Bille
1. Jag är en Smålänning bosatt i Skåne.
2. Jag älskar skräck- och zombiefilmer!
3. Jag har mckort sedan 10 år tillbaka.
4. Jag hatar myror! Nästan på gränsen till lite fobi!
5. Jag hatade gympa/idrott enda fram till nionde klass! ;-)
6. Jag är en bokmal och läser minst en bok i veckan.
7. Jag äter inte godis.
8. Jag älskar mat och äter gärna stooora portioner!

Vi utmanar Emliscious, Kristin, och Ebba!

6 kommentarer:

Anonym sa...

McDreamey i all ära... Men den som jag dreglar på är Denny... Som jag inte fattar DOG! Riktigt bra serie det där! :) / Sanna

Anonym sa...

Kul med utmaning :P

Mjölksyra sa...

Sanna Jagger: Denny var det verkligen inget fel på! Riktigt sexigt leende! Fast McDreamy är aaaalltid favoriten! McSteamy är ganska ok också förstås! :-)

Sofia/Dagensmat: Kul att läsa dina fakta ju!

Anonym sa...

du lyckas väldigt bra i alla fall! ;]
jag skulle nog vilja ha samma bild som jag har just nu, du hittar hela här: http://shawma.com/wp-content/uploads/2006/05/starbucks.jpg
beskär den hur du vill och gör precis som du tycker blir snyggt. behöver ingen text och kan gärna ha den lite sne och med skugga. men du gör precis som du vill som sagt!

Anonym sa...

jag kallar boxercise för box så det är nog samma som allt det du räknat upp. Man tränar i par med handskar och mitsar. Det är nog bara att olika ställen kallar det för lite olika saker... Hehe blev ingen vilodag idag utan blev en 4-5km löprunda men benen kändes tunga men dom gjorde inte ont...

Mjölksyra sa...

nr 126: Den är ju fin så som du har gjort den själv!! Men jag ska kolla lite och se om jag kan hitta på något nytt!

Magdalena: Jag måste skärpa mig med Boxen och komma igång med den snart igen ju!