fredag, november 16, 2007

JENNY: Vilken underbar dag!

Vaknade imorse pigg och utvilad. Den första tanken som flög genom huvudet var "step". Jag vill gå på step! Tassade upp och möttes av doften av hyacint. Underbart! Lagade en stor kopp te och satte mig framför datorn. YES! Det fanns ett step pass jag skulle kunna hinna till. Stepen var helt okej. Vi körde lite styrka med fria vikter brevid brädan också. Jag var alldelles för naiv och tog för tunga hantlar. Ville inte gå och byta så jag bet ihop och kämpade på. Det kommer att kännas imorgon! Blev dock sugen på mer step så nu ska jag försöka hitta något annat, lite roligare pass till nästa vecka. Saknar Body Step förresten. Det finns inte där jag tränar. Förstår inte varför det inte finns på fler ställen. I love it!!!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att vakna upp så där och vilja köra step, så finns ett pass! :)

Anonym sa...

Vad skönt med såna lördags krafter! Lite träningsvärk skadar ju inte. Jag gillar också bodystep, det är ju sjukt roligt. Snart byts programmet också. :-)

Anonym sa...

Vad skönt med såna lördags krafter! Lite träningsvärk skadar ju inte. Jag gillar också bodystep, det är ju sjukt roligt. Snart byts programmet också. :-)

Anonym sa...

Nu har jag skapat en länkknapp till denna blogg! Tack för att jag fick länka!

Anonym sa...

jajamen enkelt som attan!! och gott som! passar bra så där varmt på kyckling! och kallt som pålägg på grovt bröd! smarrig röra som passar till det mesta! =) prova och tell me vad du tycker!

Anonym sa...

Håller med om Body Step....fy f*n vad kuuuuuuuul! Varför har dom inte det på våra träningställen!??? Jag hade bokat ALLA passen!

Jenny sa...

Step är ju hur kul som helst! :) Körde ett sånt pass imorse jag.

Anonym sa...

Vilken härlig dag :). Var längesen jag var på step faktiskt..

Bra att du inte gick och bytte hantlar :), träningsvärk är bra värk!

Anonym sa...

åh så härligt, nu blev jag step-sugen! ;) finns inget bättre att inleda en lördagsförmiddag med än att träna!

Anonym sa...

sv; kollade på jason and the argonauts, en jättegammal film :D

Anonym sa...

Hej! Jag undrar om ni har något recept på hälsosamma muffins eller pajer? Efterrättspajer alltså =)Har letat men hittar inget någonstans.

löpningseufori sa...

låter som en underbar start på morgonen! att riktigt känna i kroppen att man vill träna. härligt. kika gärna in min nya blogg. trevlig söndag

Mjölksyra sa...

Sofia: Yes, sådan tur har man inte varje dag!
moa: det bästa som finns! (Nästan)
junitjej: kul!
emelie:ska prova det lovar!
Bille: och jag hade följt med på varenda pass!
Jenny: Jag hade önskat att jag orkat träna tidigt på morgonen. Det verkar så skönt!
Sofia: Ja det hade ju varit pinsamt!
Sofia: Man känner sig nöjd mig sig själv när man börjar helgen med ett träningspass.
Kristina: Var den bra?
Malin: Får nog fundera lite......
Josefine: vad fin bloggen blivit!