onsdag, december 26, 2007

BiLLe: Gränsen är nådd...

...gräddig Jansson till frukost... Leilas ljuvliga Rocky Road som mellanmål ...mmmh... skinkmackor med senap på vörtbröd till lunch... Rocky Road som mellanmål igen... köttbullar och prinskorv till kvällsmat... pepparkakor till efterrätt... GOTT! Men nu är gränsen nådd tror jag....

Nu är det helt klart dags att börja försöka få ordning på maten och träningen igen!!! Nu är det dags för gröt till frukost, ordentliga middagar och bra mellanmål. Dags att bege sig till gymmet och känna svetten lacka och sätta musklerna i hårt arbete!
Vilan är över!!! Jag är redo!!! ..........Imorgon!! Jag börjar imorgon! :-)

15 kommentarer:

Sus sa...

Ja, fast jag tror att du är så smal och fin ändå! Hihihihihehehe... Det är ju jul en gång om året. Jag är tvungen att gå till viktväktarna i januari! Hehehehe, men jag hade ju några kilon innan jag och inte har det blivit bättre! Jag älskar mat och godis och allt annat smaskigt!

Nu eller aldrig!

Kram Sus

Anonym sa...

Haha, usch, jag känner igen mig! Rocky road är såå goda :D

Anonym sa...

ja gymmet skulle då behöva få sig ett besök av mig också :P

lina sa...

Känner precis som dig! Tillslut blir det inte ens gott längre:)

Anonym sa...

haha mm, det är härligt att frossa ibland, och julen äör definitivt rätt tidpunkt ;)

Prralin sa...

Det där känns bekant... känns som det snart kommer ut julmat genom öronen på en. Stackars kroppen är inte van vid denna typ av matintag, snart kommer den nog att börja protestera och då är det lika bra att försöka ligga steget före. Så imorgon är det jag som snör på mig skorna och går ut på promenad (lite frisk luft har man inte dött av heller har jag hört...) och äter lite mer normalt. Måste säga att jag nästan längtar!

Anna (Orka mera) sa...

Ja julmaten är jag aptrött på nu. Men rocky road... dom får hänga med några dagar till. Mmmmmummmmms!

Mjölksyra sa...

Sus I Dus:
Mat och godis, det bästa som finns ju!!!
Men nu är det snart nytt år och nya tag!! Heeere we go!! :-)

Kristina:
Ja, visst är dom!! Helt beroendeframkallande!!

Anonym:
Redan imorgon kanske?

Lina:
Julmat vill man inte ha mer nu!! Fast rocky road blir bara godare och godare! :-)

Sofia:
Tur att det inte är oftare!

Prralin:
Hoppas att du får en riktigt superskön och härlig promenad imorgon och massor med kraft och energi!!

Anna:
Ja, dom tröttnar man inte alls på...tyvärr!!! :-)

Anonym sa...

Hej hej och god fortsättning! Hoppas ni haft en härlig jul! :) / Sanna

Anonym sa...

Det känns lite mastigt efter ett tag. Tur att det bara är jul frosseri en gång om året. Laddar du extra inför 2008?

Anonym sa...

I morgon... jag menar idag ska jag dra till gymet igen... Yes! *L* Ska bli sååå skönt... Inte ätit så mycket onyttigt jag fast jag var ner i godisskålen... ;) Nu ka jag däremot ner i sängen... Natti Natti!

Mjölksyra sa...

Sanna Jagger:
God Fortsättning till dig med!!! Hoppas du haft mycket julmys!

Moa:
Jepp! Laddar extra för beach 2008!! :-)

Susanne:
Hoppas du sussar gott! Jag har några få timmar kvar på jobbet sen ska jag sussa jag med!!
Hoppas ditt pass på gymmet blir hårt och svettigt!

Slow-Eva sa...

Min gräns är inte riktigt nådd än (men det har nog mycket med att förkylningen hänger kvar än). Fast jag känner gränsen komma närmare och närmare :)

Anonym sa...

Hihi! Precis som jag. SOM jag har ätit. Helt otroligt! Speciellt igår.. jag ve tinte hur många kolor jag tryckte i mig. till och med pojkvännen var imponerad :P
Därför kändes det så himla skönt med 70 minuter på Crosstrainern :o) I'm back in business! Hoppas din jul varit underbar!

Mjölksyra sa...

Evasleva:
vad skönt att gränsen inte är nådd rikigt än! det gör så ont när det gör det! :-)

Emi:
70 minuter på crosstrainern är Mycket Imponerande!!!! Bra jobbat!!!
Ja visst är det helt otroligt hur mycket man kan stoppa i sig! *glufs glufs* har det låtit om mig dessa dagar. :-)