torsdag, december 27, 2007

BiLLe: Idag är det dags:


10 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Vill oxå vill oxå vill oxå! Fast idag får jag inte ihop det tyvärr. Mamma kommer på besök från norrland för första gången på ett halvår och då känns det inte läge att pipa iväg och träna. Får hålla mig tills i morgon fast det spritter i hela kroppen på mig!

Prralin sa...

Kör så det ryker! Jag saknar mitt gym när man är ledig o inte har nåt att göra, o dessutom när man är inhyst hos släktingar får man anpassa sig lite efter dem... vilket innebär att jag inte hinner med den tilltänkta promenaden på förmiddagen. Hoppas bara det hinns med innan det blir mörkt, eftersom det inte finns en lampa i sikte utomhus...

Anonym sa...

Hoppas träningen går bra, och att all julmat smält ner ordentligt;-)

Anonym sa...

Vilken peppande bild! Kör hårt!

j sa...

härligt! :) hoppas att de går grymt bra!

Ebba sa...

Åh, vad roligt! Kör så det ryker och träna lite åt mig med. ;)

lina sa...

Härligt, härligt!

Anonym sa...

Svar till bille /mjölksyra: Jag håller på med en bok som heter Journalen och den är skriven av Karin Wahlberg. Jag har inte kommit så långt i den. Jag måste se till att komma in i handlingen.

Anonym sa...

Åh jag vill också! Ta i extra för min skull. :D

Mjölksyra sa...

Anna:
Vad härligt när det spritter sådär i kroppen! Det gjorde det inte för mig idag! Det blev ingen bra träningsdag idag! Men imorgon då hoppas jag att jag är piggare.
Hoppas du får en mysig dag med din mamma!!

Prralin:
Det rök inte så mycket på träningen idag! Men jag ger inte upp! Snart så!
Hoppas du kom iväg på promenaden idag!

Mee:
Julmaten har nog inte smält ner riktigt än! :-)

Moa:
Ja visst är det power i bilden!?

Senapsgul:
Det gick mer grymt dåligt idag! :-)

MrsEbba:
Imorgon ska det ryka!! :-)

Lina:
Träning är härligt!

Junitjej:
Har läst några av henne också men det var ett litet tag sedan! Kanske skulle ta och läsa hennes sista böcker!

Kristin:
Det ska jag göra imorgon när jag förhoppningsvis beger mig till gymmet igen!