fredag, december 14, 2007

JENNY: Body Attack

Vad får man om man korsar Les Mills med Friskis och Svettis? Jo man får Body Attack! Man får en snygg och "cool" instruktör och bra musik men rörelserna känns som hämtade från Friskis intensivgympa. Skämt å sido. Det var ingen "hit". Instruktören var världens bästa, verkligen!!! Utan honom vet jag inte vad jag gjort. Han pratade och skojade och peppade och framför allt charmade oss alla. Loved him!!!!!! Rörelserna var enkla och högintensiva. Men än om jag blev totalt utmattad så kände jag mig urlöjlig när jag hoppade omkring som superman! Kände mig även töntig när vi sprang omkring med höga knän till olika delar av rummet. Nä, det var roligt att prova och ha upplevt Body Attack men det räcker en gång för mig. Det finns så många andra pass som är mycket, mycket, mycket roligare!!


17 kommentarer:

Jossan sa...

Thi hi, måste sett skoj ut=) Hade velat stå som åskådare=)

Mjölksyra sa...

Jossan: jag lovar att du hade fått gratis träning av magmusklerna för du hade asgarvat!!!

Anonym sa...

Jag klarar inte av BA. Det känns bara så.....B?

Anonym sa...

jepp, jag blev också charmad av instruktören!!! :-)

Men Guuuuuuuud så jobbigt passet var! Helt totalslut var jag efteråt! Jag har ont i mina vader idag!!

Anonym sa...

haha vad kul det låter :) :P

Anonym sa...

bod attack låter spännande ;) men jobbigt!

löpningseufori sa...

låter annorlunda :) vad roligt att testa så mycket olika träningsformer. kanon ju! trevlig helg.

Anonym sa...

Oj, det lät lite lustigt och av bilden att dömma ser det ännu fjantigare ut. Men det kan säkert vara bra, det ska jag också prova när jag får chansen.

Stina sa...

haha, va kul det låter =)

Mjölksyra sa...

Fredrik: kunde inte sagt det bättre själv
Bille: Mina magmuskler har fått en chock!
anonym: Njaaaa.....
Sofia: Jobbigt? Ja. Spännande? Nä.
Moa: prova så är du en erfarenhet rikare. Men räkna med att det är jobbigt men töntigt!(Åtminstånde om du gillar de andra Les Milles passen)
Stina: Att se på spektaklet var nog roligt!

Anonym sa...

Trevlig sida, ska tittas in på lite oftare.. :) Har en lite fråga med, hur gör ni ramarna till bilderna? :) Mvh Mats

Mjölksyra sa...

Mats:
Hej! Vad Roligt att du gillar sidan!
Ramar runt bilder görs enkelt i photoshop. Högerklicka på bilden i "lagerlistan" och välj blandningsalternativ! Där finns allt från skugga, glöd, ramar m.m. Hoppas det hjälpte med detta svar, annars fråga igen!

Anonym sa...

Nja..förstår fortfarande inte hur ni får till kanterna runt.. :P

Anonym sa...

Nja, förstår fortfarande inte hur ni får till ramarna. :)

Mjölksyra sa...

Mats:
Du menar inte dom gråa ramarna som är runt varje bild?? För dom finns i blogger.

Anonym sa...

vilken anläggning var det ni körde attacken på? För vilken instruktör? Känns som en malmöinstruktör ni pratar om.
Lisa

Anonym sa...

Body attacken tycker jag är rätt kul, som sagt väldigt högintensiv men samtidigt väldigt givande då man arbetar på sin egen nivå. Men body combaten är ändå bäst!