söndag, december 30, 2007

JENNY: Äntligen Nike Rockstar!!!

Äntligen var det dax för Nike Rockstar Workout Africa igen!!! Jag älskar det! Koreografin känns så kraftfull och musiken är helt enkel underbar. Undrar var man kan få tag på den...... Nu är det bara två gånger kvar och sedan "Grand final". Känns lite sorligt faktiskt att klassen bara finns vid fem tillfällen.
Man får väl tänka positivt och se fram emot nästa Nike Rockstar! Undrar vad temat kommer att vara? Jag lovar i alla fall att jag kommer vara den första som anmäler mig!

Smakprov på musiken:

8 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Å vad roligt det låter! Hade också velat testa. Är det också på forum eller?

Anonym sa...

Ååååh, vad jag vill ha den där musiken också!!!!! JAG VILL verkligen hitta den!!!

Anonym sa...

coolt! jag vill också vara med :)

Anonym sa...

sv: Tack så mycket =)!
Åh, jag vill också! Det får bli ett av mina nyårslöften, att pröva afrikansk dans eller något :P

Anonym sa...

Gott nytt år till er, Jenny och Bille! Tack för all träningsglädje! :)

Sus sa...

Åh vilken härlig musik! Jag började nästan dansa med här vid datorn!

Ang bilderna så är de verkligen coola och snygga!

Födelsedagen blev lyckad!

/Sus

Ebba sa...

Gud vad roligt =)

Anonym sa...

Kan tyvärr säga åt dig, och Bille, att musiken till NIKE Rockstar inte går att få tag på. Den är helt licensierad och skyddad till både Jamie King (koreografen) och Nike. Tyvärr.