torsdag, december 20, 2007

Jenny: Träningskläder

Idag har jag varit ute och handlat julklappar. Hittade maaaassor av snygga julklappar, träningskläder...till mig själv!!....kanske inte det som jag var ute efter egentligen.

Det fanns massor av snygga linnen, tröjor och byxor. Jag vill ha ALLT! Finns ett problem bara. Ett par av tröjorna som jag blev totalt förälskad i var danströjor. Om man har på sig värsta dans-outfiten när man går in i träningslokalen så förväntar sig folk att man ska kunna "leverera". Det blir liksom bara pinsamt om man inte hänger med och är kass! (Förlåt, man ska tänka positivt, jag menar mindre bra.) Då är det tryggare att ha på sig andra kläder så man inte står ut från mängden. Så de tröjorna får jag vänta lite med tills jag har blivit ett Funk- och Body Jam -proffs. Därför Bille, skriv in Funk och Body Jam i almanackan så att jag kan köpa snygga träningskläder snart!











17 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Å så mycket snyggt i ett och samma inlägg!!! Var hittade ni allt det? Jag får ju min gym-lön i dagarna och den kan man ju inte lägga på hyllan....

Slow-Eva sa...

Självklart måste shopping räknas som träning! Mycket snygga träningskläder finns det.... suck, vad är väl en bal på slottet ;)

j sa...

åh vad mycket himla fina träningskläder! så roligt att köpa det!

lina sa...

Nya Tränigskläder ger verkligen inspiration!

Anonym sa...

Klart du ska köpa danströjor och skaka loss allt du bara kan! Man känner sig dessutom ännu bättre i snygga danskläder. De gånger jag går på dansklasser blir det alltid löst sittande hip-hop byxor, någon sorts huvtröja eller liknande. ;)

(vad jag har på mig när jag kör Body Combat ska vi inte ens tala om)

Jossan sa...

Den vita korta toppen, vad är det för märke på den? I like!!

Em Löfgren sa...

gud vad mycket snyggt!! finns så sjukt mycket läckra träningskläder! men dte är känns lite opoänglöst när man tränar på jobbgymmet där ingen ser mig..=(

Anonym sa...

Vad mycket snyggt, skulle gärna vilja ha ;)

Anonym sa...

Gud vad mycket fint!
Jo då... benövningarna var jobbiga... testade iof bara 2 st men det räckte... Grodhopp och utfallsgång med hantlar. Utfallsgången var värst. Den andra tyckte jag var lite svår. Blev ju som trött men kände mig inte slut i nån muskel... jaja...

Anonym sa...

Sådär brukar det gå för mig också när jag ska shoppa klappar. Blir en massa roligt åt mig själv också. Alltid roligt att träna med ny outfit!

Sus sa...

Men herregud så mkt snyggt! Jag har faktiskt inte köpt något träningsset på länge nu och inför starten i januari ska jag faktiskt unna mig lite nytt!

Jag tror absolut att du kan ha den tröjan!

/Sus

Anonym sa...

Farligt med snygga träningskläder, jag blir aldrig helt nöjd =)!

Stina sa...

Åh, den sista tröjan är jättefin!

M sa...

snygga kläder... sport bh'n där har jag en favvorit hos mig.. Gillade verkligen det där linnet med snören i ryggen

Anonym sa...

Snyggt! Gillar när man har mörka byxor och en topp i t ex cerise.
"Suntliv;

Mjölksyra sa...

Anna: Intersport, Stadium, sportex och Team sportia. Det är rätt. Låte inte pengarna ligga och samla damm!

Evasleva: .........Alldelles alldelles underbart....

Senapsgul: Yes, man önskar att man vunnit på lotto!

Lina: Visst blir det roligare att gå iväg och träna?

Fredrik: Coolt! (Combat kläderna skulle jag vilja se.. Låter spännande;-))

Jossan:
SHOCK ABSORBERREVERSIBLE BRA 299:- på stadium. Finns även i marinblått grönt tror jag att det var.

emliscious: Men det känns bra att vara fin bara för sig själv ocå. Inte att glömma och förringa!

Sofia: Ja, det är svårt att välja.

inshape: Låter tufft!

Moa: Ja, Nästan som man bokar ett extra pass bara för att visa upp sig.

Sus i dus: Då är du värd en ny outfit till nästa år!

Annoula: Vad blir du inte nöjd med?

Stina; Håller med dig!

Magdalena: Visst är det fräckt!

Eva: Roligt att det finns så mycket färger. Mina favouriter just nu är cerise och turkos.

Anonym sa...

Mitt senaste BC-inköp kan du se här.
En hel outfit som innebär exempelvis tröjan du ser på länken, svarta fighting-byxor (Nike), En bandana, Zoom-skor och wraps runt händerna med BC-logon får du nog mer bara föreställa dig. Om du inte dyker upp på något av mina pass dvs. ;)