söndag, december 16, 2007

JENNY: Vad gör man med en söndagsmorgon?

Vad gör man för att få en bra start på söndagen? Jo man börjar dagen med FUNK! Det var ny koreografi för mig men Bille hade redan "tjuvtränat" en gång så hon kunde glänsa!

Jag gillar verkligen instruktören som har passet på söndagar. Hon är tydlig i sina rörelser och ser till att vi får repetera och träna de olika blocken ordentligt innan vi går vidare till nästa. Riktigt pedagogiskt! Önskar att alla instruktörer vore som hon!!
Ha en skön dag!

5 kommentarer:

Jossan sa...

Själv startade jag söndags morgonen med en underbar joggingtur i ett lagomt kallt Umeå, alldelen blå/rosa himmel, super nice=)

Anonym sa...

Vad härligt det låter =)

Mjölksyra sa...

Jossan: Nice!!

Sofia: Det var riktigt mysigt!

Anonym sa...

Du ska se, snart står du på händerna och gör världens coolaste moves! :)

Anonym sa...

Ohh jag blir så avis när ni går på sånna där kordinationsaktiga pass.. Vågade gå på MRL en gång och läraren fick lägga halv sin egergi på att få mig att ens vara när att göra rätt.. Får nog ta privatlektioner innan jag vågar mig tillbaka =) Har dock aldrig haft så mycket träningsvärk som den gången.. Helt nya muskler! =) Ha en bra kväll!