måndag, januari 14, 2008

BiLLe: Måndag nu igen!?

Då var det visst måndag igen! Hur gick det till? Det var ju precis måndag ju!

Idag var det iallafall dags för nya friska tag efter helgens träningsvila. Först en rask promenad i 60 minuter utomhus. Sååå himla skönt att få komma ut även om det är lika grått och sollöst som vanligt. Jag är lite dålig på promenader just nu och måste skärpa mig känner jag!
Efter promenaden blev det ett skönt och hårt pass på gymmet. En svettig start på måndagen helt enkelt!

Ha en skön kväll!

17 kommentarer:

Jossan sa...

Duktig du varit som både kört prommis och gymmat=) jag ska i väg och köra axlar efter jobbet...längtar=)

Anonym sa...

Jag är ute och går 30 minuter innan frukost 5 dagar i veckan, och det är skönt faktiskt, men man har ju skapat sig ännu ett behov, som inte är så lätt att bli av med :P

lina sa...

Har också varit lite promenader från min sida på sistonde! Man blir ju såå mkt piggare av lite frisk luft, så nu blir det skärpning!

Anonym sa...

Börja spela golf... då får man verkligen sin beskärda del av promenader. Två fulla rundor i helgen = ungefär två mils promenad... och så har man kul under tiden :-)

Fast jag håller inte riktigt med Lina i kommentaren ovan... har jag varit ute och gått en massa brukar jag bli totalt väck, och somna som en stock (särskilt när vi golfat). Kvällspromenader är toppen om man har svårt att somna.

Anonym sa...

Raska promenader är himla skönt :)

Mjölksyra sa...

Jossan:
Blev det bra axelpass?

Ippa:
Åh, vad skönt det låter! Vill också promenera så ofta!

Lina:
Håller med! Nu får vi skärpa oss!! :O)

Cia:
OJ! Går man så mycket när man spelar golf alltså!? Låter intressant! Men det måste vara svårt att lära sig spela golf känns det som!?
Om promenaden är sådär uppåt två timmar då brukar jag bli helt fullständigt slut! Annars tycker jag att det piggar upp!

Sofia/Dagensmat:
Myyycket skönt! Man rensar huvudet lite också!

Anonym sa...

Å tack! :-) Å vad bra med tips på varierande gröt!

Anna (Orka mera) sa...

Härligt med promenad. Och ännu härligare blir det när solen tittar fram ivår! *Längtar*

Anonym sa...

Jag fick äntligen komma tillbaka till skolan idag och dansa! wiiiiee! ;D Detsamma!

Anonym sa...

Ja det jäkla vädret =) Men snart är det vår, nu börjar nedräkningen!

Anonym sa...

duktigt av dig med både promenad och gym! :D

Sus sa...

Ja passet ver verkligen skitkul! Det roliga och hemska sammtidigt var att en reporter kom och gjorde ett repotage om mig och mina deltagare. Vi blev plåtade i våra trikåer!
Hehehe... Ja så kan det gå!

/Sus

M sa...

låter som du oxå haft en härlig måndag.. Jag är uppfylld av ett lyckorus efter att ÄNTLIGEN ha fått tränat ett 90 min boxercise pass igen efter dessa jobbiga 2 månader av sjukdom..

Mjölksyra sa...

Milla:
Kul att variera gröten! Jag blev själv inspirerad av allas gröttips i ett tidigare inlägg. Så mycket gott man kan blanda i ju!

Anna:
Jag tror jag längtar ihjäl mig efter sol!

Kristin:
Härligt!
Mår du bättre nu föresten?

MsFatso:
Sååå underbart det ska bli med vår! Men det känns som en evighet dit även om det går åt rätt håll nu! Januari och Februari och egentligen Mars också är såå tunga månader!

Sofia:
Men det var ju så skönt!! Gick skitbra på gymmet också! Jag tror jag ska göra samma sak imorgon också!

Sus I Dus:
Men vad spännande!!! Skulle vara skoj att se artikeln sen så att man får se er i full action!

Magdalena:
Vad härligt!!! Och vilken start! 90 minuter Box!! Grymt! Kommer säkert kännas lite imorgon!

Anonym sa...

Det går fort när man har roligt! ;-)

Anonym sa...

Men skrev jag inte om min träning å promenix här igår?! *S* eller tänkte jag det bara... *hmm* Nu är jag nog vilsen igen... Mer kolhydrater till hjärnan! ;)

Mjölksyra sa...

Moa:
*hihi* ja så kan man ju såklart se det!

Susanne:
Jag börjar känna mig vilsen jag med! Fast jag behöver sova tror jag!