torsdag, januari 24, 2008

BiLLe: Segervrålet!!!!

11 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Bra jobbat tjejen!

Sofy sa...

GÖTT! Bra där!

Anonym sa...

Härligt! :)

Sus sa...

Men gud vad du är duktig! Jag skulle nog falla av! =)

Nej skämt åt sido, på mitt förra gym sprang jag mycket, men på det gym jag nu går finns inget löpband eftersom det här gymmet inte är så stort! =)

/Sus

Anonym sa...

Grattis! *L* Du ser du fixade det... Ligger du å vilar nu?! ;)

Mjölksyra sa...

Anna:
Taack!
Men fy sjuttsingen vad jobbigt det var! Men det gick! Helt otroligt!
Nu ska jag bara klara detta utomhus också! :-)

Sofy:
GÖTT känns det verkligen nu efteråt!!! =)

Jenny:
Myyyyycket härligt!

Sus:
Det kändes verkligen som om jag skulle falla av ibland.... :-)
Det är skoj med löpand! På alla mina förra gym och träningsställen så har det aldrig funnits några.

Susanne:
Om det ändå vore så väl! Nä, det var bara att äta och åka till jobbet!! Och på jobbet blev det fullt ös. Lite lugnare nu! Men Guuud vad jag är trött i kroppen! Imorgon VILA!

löpningseufori sa...

segervrål är fantastiskt underbart! grymt jobbat!

Jossan sa...

Härligt jobbat tjejen!!!!

Mjölksyra sa...

Löpningseufori:
Oh, ja! och jag är så glad att det inte blev nått slags dödsvrål istället! :-)

Jossan:
Tack så mycket! Det var jobbigt men riktigt roligt faktiskt!

Anonym sa...

Snyggt jobbat. :)

Mjölksyra sa...

Fredrik:
tacktack! :O)