onsdag, februari 13, 2008

BiLLe: Träningssug

Idag känner jag riiiktigt träningssug! Idag vill jag köra hårt på gymmet! Hårt och fokuserat! Tungt och tufft! Jag vill pressa och lyfta, och känna hur musklerna jobbar sådär riktigt, riktigt hårt! Jag vill ha träningsvärk efteråt!!

Jag vill också kliva upp på löpbandet och springa igen. Inte så långt som sist ;-) men sådär mer lagom. Mest för att känna hur fötterna lyfter och flyger fram över bandet. Och känna glädjekicken av att springa.

Sååå, nu ska bara gymmet öppna för dagen också!!

Ha en härlig träningsdag!

13 kommentarer:

Jossan sa...

Hoppas passet går kanon för dig gumman, kör för mig med=)
KRAM

Anonym sa...

Vad härligt med massa träningsenergi, lycka till! :)

Ebba sa...

Kör hårt!! =)

Anonym sa...

Härligt! Själv har jag en grym träningsvärk i lår/rumpa efter att ha kört Body Pump för första gången på 3 veckor. Ha en bra dag på gymmet!

Anonym sa...

Hoppas det blir ett bra & kul träningspass:-)

Anonym sa...

Visst är det härligt att starta dagen med DEN känslan i kroppen! Kör hårt!

Anonym sa...

Vänta du bara... Snart kutar du omkring 2 mil på det där sabla löpbandet =)...

Anonym sa...

Vilken härlig känsla, hoppas träningen blir underbar!

Anonym sa...

Ja du går väl till gymet i alla fall hoppas jag... *retas bara liiite* ;) Ska ge mig iväg jag med om en stund... Sol idag eftersom det inte är tisdag... *L* Tänk vad jag planerar bra...

Anonym sa...

Här har vi en tävling som passar alla träningsglada människor. Tävlingen passar stillasittande också måste jag tillägga. Kika in här:
http://junitjej.blogg.se/1202915322_vinn_starbars.html

Mjölksyra sa...

Jossan:
Tack! Och kram tillbaka!!

Sofia/Dagensmat:
Tack! :)

MrsEbba:
Superhårt!

Sweetie:
Gott med träningsvärken!!!! Vila idag, eller mer träning?

Erika:
Mycket kul! Och tufft blev det!

Anna/Orkamera:
Man blir pigg och glad resten av dagen!

Anna/Fitnezz:
Finns viss risk för det! :-) Jag misstänker att Jenny har börjat samla sig inför att slå mig på bandet! hua! Jag tror inte att jag kommer springa längre någonsin efter det sist. Jag har inte återhämtat mig än! :-)

MsFatso:
Riktigt gott blev det!

Susanne:
Klaaaaaaart jag går till gymmet ...för det mesta! ;-)
Sol har det inte varit här idag iallafall *suckar*. Kan du skicka hit lite till mig imorgon??

Junitjej:
ska kika!!

Anonym sa...

Undrar om jag är lika bra på att skicka sol som jag är att skicka iväg all snö till dig när den kommer... *S* Men jag lovar att försöka!

Mjölksyra sa...

Susanne:
Taack! Jag ska hålla utkik efter den imorgon!