lördag, februari 09, 2008

JENNY: G.I JENNY


Efter att ha varit sjuk och inte tränat på en vecka kändes det skönt att komma iväg på ett träningspass. Boot Camp är ju inget man vill missa!

Passet började med en grym uppvärmning. Det rev i bröstet efteråt och jag började fundera på om jag skulle klara av det här. Efter uppvärmningen började allvaret. 6 stationer som vi ålade oss emellan. Där fanns bl. a hopprep, tricepsarmhävningar och rygglyft. Åla är inte helt enkelt ska jag be att få tala om! Sedan kom det roliga. Kvällens höjdpunkt! Då gällde det att bära, släpa och dra varandra genom salen. Det lockade fram en hel del skratt kan jag lova. (Och blåmärken märker jag nu...)

Förhoppningsvis kommer detta tillbaka till våren eller sommaren. Hade varit jättekul att göra det utomhus med lite mer hinderbanor.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hade varit skitkul att göra om det utomhus! I blöt lera! Jag vill åla mig i smutsig blöt lera!! :-)

Anonym sa...

JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!! Lovar ni att berätta om det kommer tillbaka? Låter fantastiskt kul!

Anonym sa...

Åh jag är så träningsmotiverad nu att jag blir riktigt GLAD och taggad av att läsa er blogg :D D va ett tag sen ja kommenterade, men jag har hängt kvar! :)

Löpning & Livet sa...

Åh det låter kul!

Anonym sa...

Åh vad kul det låter!! Kan tänka mig att man blir både utmattad och glad :)

Jossan sa...

Det skulle jag ha velat vara på, shit vad skoj det måste ha varit!!=)

M sa...

oj det lät jobbigt men skoj..

Anonym sa...

jag vill prova, verkar superkul ju! och grymt jobbigt! :D ha en fin lördag nu!

Mjölksyra sa...

Bille: Jag har redan börjat förbereda mig mentalt

Anna: Lovar!

eviseen:Roligt att höra att vi inpirerar!

andrea: det var det!!

Sofia: Både utmmatad och glad och jag blev framför allt nöjd med mig själv!

Jossan: enda varningen är blåmärken! Jag har stora blåmärken. Långärmat gäller idag!!

Magdalena: Ja, men tiden gick oerhört snabbt!

Sofia: Tack det samma! Njut av solen!

Anonym sa...

Sådan träning gillar jag!! =)