tisdag, februari 12, 2008

...Klara, Färdiga, Gå!

Vad tänker hon på? Vad står det i bubblan?

8 kommentarer:

Slow-Eva sa...

- F'n jag glömde raka binilinjen!

varför har de så små byxor för?

Puma sa...

haha du är rolig du evasleva!

jag kan nog inte komma på något bättre än ditt förslag... så jag ger upp.

Anonym sa...

haha :P denna gången kan jag tyvärr inte komma på något...

Anonym sa...

haha jag tror på evaslevas förslag ;) men om man är i en startposition tror jag man är så fokuserad att man bara tänker på loppet man ska genomföra. :)

Anonym sa...

å tack!! =) Haha jag tror också på evaslevas förslag ;)

Mjölksyra sa...

Evasleva, Puma & Sofia/Mayflower, Milla:
*hihihi*, Den var Kul!!!!
Dom där byxorna är verkligen, verkligen inte stora.

Sofia/Dagensmat:
Ja, den var nog lite svårare den här gången...

Anonym sa...

Klara färdiga SPRING! ;)

Mjölksyra sa...

Susanne:
*skrattar*