måndag, februari 25, 2008

Over and out!

Efter många om och men, velande hit och dit så har Jenny och jag betsämt oss tillslut för att lägga ner bloggen.
Det har varit otroligt ROLIGT, och det är inte med glädje som vi lägger ner den, men det fungerar inte riktigt för oss att fortsätta längre... Jenny pga tidsbrist och jag pga att jag lägger ner alldeles för mycket tid på bloggen och har åsidosatt för mycket annat alldeles för länge nu...

Så med detta sista inlägg vill vi säga TACK alla ni som besökt bloggen! Och TACK alla ni som lämnat så skojiga, intressanta, roliga, rara, spännande, lärorika, gulliga och uppmuntrande kommentarer! Om ni bara visste hur mycket vi har lärt oss av er, och hur otroligt peppande och inspirerande ni har varit för oss!

Sköt om er, och lycka till med hälsan, träningen och livet!

Mååånga KRAMAR från Bille & Jenny

36 kommentarer:

lina sa...

Åh, jag blir lite ledsen nu...eran underbara blogg! Men jag förstår absolut, bloggandet tar tid, mer tid än man ibland tänker på! Det gäller att prioritera här i livet och hur man ska göra det vet ju endast en själv!

Tack för eran bloggtid med alla underbara och inspirerande inlägg! Och lycka till med allt ni tar er för i framtiden!!!!1

Anonym sa...

ånej! förstår er visserligen men det är ju sorgligt. jag gillar verkligen er blogg.. men det var trevligt så länga det varade, lycka till i livet :)

Stina sa...

Va trist :(.. Har följt er blogg ganska länge..
Men jag förstår! Lycka till med allt :)!

Prralin sa...

Smart tänkt att prioritera om i sitt liv - men åhhh vad jag kommer sakna er! Ni är välkomna tillbaka om ni ångrar er! :)

Jossan sa...

Åhhh vad tråkigt men förstår att det bara blir till en stress/press o man inte riktigt har "tid" att hinna med att uppdatera den lika mycket som man är van.
Super stort lycka till med allt i livet och hoppas vi "ses" senare=)

Bamse kramar till er båda
Kram//Jossan

M sa...

nej va lessen jag blir eran blogg är ju verkligen en av mina favoriter. Ni är så inspirerande.. Men man känner ju själv vad som känns bäst.. Lycka till själva och säg till om ni kommer tillbaka i bloggar tagen.. Vill även säga atck för alla era stöttande kommentarer i min blogg

Anonym sa...

Neeej, va tråkigt! Jätte tråkigt. En av mina favo bloggar ju :( Ja men skulle ni ångra er så hör av er så jag inte missar nått inlägg! :) Ha det bra och tack för en bra blogg!!!!

Anonym sa...

Fy vad trist, har varit jätte kul att läsa hos er!

Anonym sa...

Neeeej! Vad ledsen jag blir. Er blogg är en av mina absoluta favoriter, jag är inne här flera gånger om dagen. Här vet man att det alltid finns något kul att läsa och bloggvärldens finaste bilder.

Men som flera sagt innan mig, jag förstår ert beslut, det tar verkligen massor av tid. Frågan är bara hur jag nu ska få veta vem som springer längst på löpbandet???

Lycka till med allt! Kommer att sakna er!

Anonym sa...

oh no! Ni som är en av mina favoriter! Men jag förstår precis att ni gör som ni gör, jag har varit i samma sits. Må gott i vårsolen! Hör gärna av er om ni startar igen!

Anonym sa...

Blir lite ledsen nu när jag läser detta inlägg men jag förstår er att ni måste hinna göra annat än att sitta vid datorn och blogga. Att blogga ska inte kännas som en börda utan vara något extra man gör..

Vem vet ni kanske dyker upp igen efter ett tag ;)

Ni får ha det så bra :D och tack för all underbar läsning, tips, pepp & coaching !!

Löpning & Livet sa...

Åh vad tråkigt! Men samtidigt så förstår jag er. Det tar som sagt massor av tid att blogga! Hoppas ni komemr tillbaka nån gång i framtiden..

Anonym sa...

Kommer sakna bloggen. Läst den så ofta jag kunnat. Men jag förstår. Det tar mycket tid, tid som man kanske ska lägga på saker som inte har med det virtuella att göra.
Lev väl!

Anonym sa...

Nej va tråkigt! Men förstår, bloggen tar mer tid än vad den borde ibland..

Anonym sa...

All heder till er för att prioritera då det behövs. Det är inte roligt ibland men man är ibland så illa tvungen.

Er blogg har alltid varit fantastiskt rolig att läsa, ni har inspirerat med eran smittsamma glädje, fantastiska humor och verkligen satt ord på hur fantastiskt roligt träning är.

Även om ni inte längre kommer skriva själva hoppas jag, och säkert många med mig, att ni i något avseende fortsätter lämna små avtramp i våra bloggar. ;)

All lycka till med vad ni än företar er!

Kram - Fredde

Anonym sa...

Åååh hej!! åhh nej!! Lägger ni ner! Fast jag förstår helt. Jag har inte heller tid just nu med bloggen. Hoppas ni kommer igen. Er blogg har varit inspirerande och så otrooligt många goa recept ni bjussat på! :-) /kram
Ofelia

Annelie Johnsson sa...

Hej!
Vet precis...
Tar mer tid och man blir mer o mer engagerad och annat får stryka på foten.
Har varit trevligt att följa er resa så här långt, hoppas vi möts i nåt annat sammanhang.
Kram
Annelie
fd. Mot nya mål

Anonym sa...

Meeen! Kommer att sakna vettu... :( Men inte bra om det känns som en press... Huvudsaken är att ni mår bra... Hoppas vi ses framöver eller att man hör ett litet livstecken då å då... Sköt om er! *kraaam*

Anonym sa...

vafalls? *fäller en tår* Tack för den här tiden i alla fall =)

Ebba sa...

Neeej :( Jag kommer verkligen sakna era underbara inlägg och bilder!! Hoppas att ni dyker upp någon gång igen! Kram på er

Anonym sa...

NEEEEEEJ!!!

Anonym sa...

Åååå! Tråkigt, jag som nyss hittat hit men jag förstår er. Det har varit jättekul att läsa er blogg och kommer att sakna den MYCKET!

Önskar er all lycka i framtiden!

Stor KRAM!

Slow-Eva sa...

oj vad tråkigt!
Jag förstår att det tar mycket tid eftersom ni uppdaterar så ofta. Tack för inspirationen fram tills nu!
Ni är välkomna tillbaka när som helst :)

Anonym sa...

:-(
Det känns lite som att förlora en kompis.

Kommer att sakna er.

Anonym sa...

NEEEEEJ! Förstår er, men det är ändå riktigt tråkigt. Er blogg är (var?) en av mina favoriter!

Anonym sa...

nej, inte er underbara blogg! Den som är så inspirerande, rolig och givande. Men när det blir alltför tidskrävande måste ändring ske. Tack för all fantastisk läsning och glada skratt! Jag säger inte hej då, säger på återseende!

Anonym sa...

Åh, gud så ledsamt. Vad synd! Vi kommer såklart att sakna er men man ska prioritera här i livet och bloggen kanske inte är det dyrbaraste. Hoppas ni tittar in nångång ändå och ni är ju alltid välkomna tillbaka! Lycka till själva med träningen, hälsan och livet i övrigt! Tack! :-)

j sa...

åh. gillar verkligen eran blogg! men tack för alla peppande och intressanta inlägg! lycka till med träningen i fortsättningen!

Anonym sa...

Nej så trist! Känner jag också börjar lägga ner lite för mycket tid på bloggandet. Men måste ju det för att nå målet! Kram på er!

Anonym sa...

Synd! Fast jag förstår er, en blogg tar tid och att åsidosätta annat är inte värt det... kommer sakna er blogg dock!

Anonym sa...

nej vad tråkigt att höra, klickar alltid in på den här bloggen och hittar ett roligt inspirerande inlägg som gör mig så glad! men självklart förstår jag, en blogg tar tid.. hoppas att höra från er igen & LYCKA TILL med träningen och livet! :)

Camilla sa...

Det har varit kul att läsa er blogg, lycka till med allt i framtiden!

Sofy sa...

TACK för att jag hann upptäcka er fina blogg. Lycka till med fortsatt träning mot nya äventyr och stora spännande mål!

Kram Sofy

Sus sa...

Åh nej så tråkigt! *snyft*

Jag som alltid läser denna varje dag!


JA det tar ju tid att underhålla en blogg tyvärr och är nästan ett heltidsjobb! Hehehe... Glöm inte bort mig nu!

Kram och lycka till, till er båda!

Anonym sa...

Neee vad tråkigt...!! Men det är klart att ni får ju mer tid över till träning och annat.. jag vet själv att jag fastnar i bloggträsket under vissa perioder :p Men det har i alla fall varit jättekul att följa bloggen!! Men ni är förståss välkomna till min blogg *blink blink* ;) Sköt om er!! Kram/Sofie

Anonym sa...

Vad synd att ni lägger ner eran blogg. Hoppas ni komer tillbaka och skriver.