lördag, februari 02, 2008

Vad står det i pratbubblan?


16 kommentarer:

Anonym sa...

tack så mycket, kul att du gillar den :) jag tror det står: såhär gör jag varjemorgon precis när jag har gått upp ur sängen! :D

Anonym sa...

Sofia /Mayflower:
Vilken lysande och bra idée att börja morgonen sådär!! =)

Anonym sa...

Har man ingen golden ball så får det väl duga med en silver ball... ;)

Bend it like Beckhm... :D

Anonym sa...

BECKHAM för 17 gubbar! Fast det räcker jue med en förstås... :P

Anonym sa...

"Slå två fugor i en smäll är ingen dum idé - sola och träna på samma gång!" ;)

Anonym sa...

Hjälp! Jag kommer aldrig komma upp!

Susanna sa...

"Ah, där sparade jag 500 kr på ett kiropraktorbesök" =)

Anonym sa...

Susanne:
*HAHAHA* kulkul!

Sofia/ Dagensmat:
PERFEKT!!! Också en himla bra idée juu!

Johanna:
tihiihi.. ja det ser inte helt lätt ut att ta sig ur den ställningen smidigt.

Susanna:
*hihihi*

Jossan sa...

Jag kommer inte på nått Bille=( Jag ville bara gå in och önska dig en mysig lördagkväll=)
Kram Jossan

Anonym sa...

Jossan:
Vad snäll du är! Hoppas du får det riktigt skönt och en härlig helg ute på landet!

Em Löfgren sa...

"ah fan! min rygg totallåste sig just!!!!" haha

Mjölksyra sa...

Emelie:
Hahhaaha... det hade inte varit lätt om den låste sig i det läget..

Anonym sa...

Visst var den bra?! *S*

Gillade du Elvis Boutella oxå... ;) Skrattade gott när jag fick syn på den!

Mjölksyra sa...

Susanne:
Elvis var underbar! Alltid skoj, och träffande!

Sus sa...

Åh vilka snygga killar det står där borta! Bra utsikt! Mohahahaha...

Anonym sa...

Sus:
HIHIHIIII...