måndag, november 12, 2007

BiLLe: Efter vilohelgen...

Har haft en alldeles ljuvlig helg i vilans tecken. Det blev precis som jag önskade och lite till.... mycket sömn, många koppar te med spännande bok, god mat och dryck hos glada vänner, lite ”hemmaspa” med hårinpackning, välgörande ansiktsmask och bubblande och avslappnande fotbad och det bästa av allt; soffan med McDreamy... eller nej jag menar massor med avsnitt med Greys Anatomy...


Efter en sån här vilohelg är jag bara såååååååå utvilad, redo och taggad för en vecka full med tuff och rolig träning! Börjar redan ikväll med nytt pass som aldrig testats förrut, Dans Aerobic på Friskis & Svettis.

13 kommentarer:

Anonym sa...

ja eller hur :) kul med dans aerobics, det finns inte på friskis i norrköping :(

Anonym sa...

Du får berätta om hur dans aerobics var, vill själv testa! :)

Anonym sa...

åh va skönt det där lät!

Anonym sa...

åh låter som en kanonhelg! :D

Anonym sa...

Härlig helg!! :) Och lycka till med träningen.

Anonym sa...

Mysigt, låter som du haft den där ultimata helgen :-)

Anonym sa...

Ja, får hoppas att laxpajen ska smaka! :)
Jag kollade och tyvärr så innehåller barsen laktos :( Jag är också känslig för laktos med jag kan dock äta det i liten mängd.
Jag har också haft en vilohelg, idag också faktiskt, men nu är jag motiverad att ge allt på gymmet imorgon ;)

M sa...

vilken härlig bild. lär najs med lite fotbad och grejer, det gör man allt för sällan...

Anonym sa...

vad skönt med fotbad =)

lumumma sa...

Låter som en sagolikt skön helg! :))

Mjölksyra sa...

Sofia/Mayflower: Just dagens dansaerobic var inte så lyckad tyvärr. :-( Funk är roligare :-)

Sofia/Dagensmat: Det blev ett ganska negativt omdöme över dagens dans aerobic, men jag tycker du ska testa ändå om du har chansen och är nyfiken. För det är ju olika från pass till pass och anläggning.

Kristin: Helgen var verklige skön! Behövs en hel vilohelg ibland!

Filibabba: Helt toppen! Är ju hur pigg som helst nu!

Ebba: Tacktack!

Eva: Supermysig!

Jonna: Så fort laxen blir inhandlad ska det lagas paj! Hoppas du får ett riktigt bra pass på gymmet!

Magdalena: Fotbadet var egentligen istället för ett bad (badkaret är ju för tillfället bortrenoverat)

Cizzi: Helt perfekt att plaska med fotbad framför tv´n.

Lummuma: Sagolik, skön och mysig! Och nu blir det hårda tag! :-)

Anonym sa...

Helskönt å ta sådana där dagar å bara ladda batterierna... *L* Ha SPA-dagar som jag brukar säga... Ta hand om sig å se film läsa bok äta å dricka gott... mmm mmm... ;)

Mjölksyra sa...

Susanne: Man skulle gjort lite oftare bara. Batterierna blir verkligen heeelt fulladdade!