söndag, november 11, 2007

JENNY: Vad ska jag välja?

Sitter och tänker på vad jag ska träna i veckan. Har funderat de senaste dagarna vilken "linje" jag ska välja. Som det är just nu så vill jag testa så många olika och roliga pass som möjligt. Men det innebär också att man blir hyfsat bra på flera olika träningsformer men aldrig någon expert. Hur gör ni?
Denna vecka finns det inte lika mycket utrymme för träning pga andra roliga saker som att träffa vänninans förstfödda!, restaurangbesök med jobb m.m. Så denna veckan gäller det att planera extra nogrant. Sitter och väljer mellan dansaerobic eller Body Combat imorgon och sedan får det bli Body Jam eller "vanlig hederlig" spinning på tisdag. Får se om, och vad, jag hinner med mer denna veckan.

Ha en skön söndag i den underbara solen!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också träna imorrn!! Ska jag packa med mina träningskläder??
Dans Aerobic skulle vara kul att testa!

Anonym sa...

Jag ska träna lite allsidigt, blir mycket promenader i det friska eftersom jag ska åka hem till Vittangi och snön. :-) Jag skulle kört funk aerobic, det var ju stört kul men lite små klurigt.

Optimist!! sa...

Jag tycker att det är roligast att köra så mycket olika som möjligt, har tyvärr inte så mycket att välja på, men jag tycker att du ska passa på att pröva nya saker, det är alltid kul!

Lycka till!

Anonym sa...

Åh, det låter som jätteroliga planer. Bebis och resturangbesök, mys :) Träningen också!

Anonym sa...

Variation tror jag på! Fast det beror lite på. Ska man gå på något pass med klurig korriografi, så kan det ju vara fördel att gå på flera sådana på rad.

Anonym sa...

låter roligt =)! jag brukar också planera, fast inte bara träningen.. utan typ allt.

Anonym sa...

Svar:
Nja, jag tror att joggingframgången låg i att den var så oerhört oplanerad, vovven satte fart efter en skock fåglar, sedan fortsatte vi bara ;-) Så ju mindre jag planerar desto mer resultat på motionsfronten, eller svikar min logik? ;-D

Anonym sa...

Det jag vill bli expert i började jag instruera, resten är en himla massa annat som jag nöjer mig med att bli bra på. :)

Skulle sedan lusten falla på kan jag alltid bli expert i någonting mer längre down the road. ;)

Anonym sa...

låter bra det där emd att pröva olika saker!! det kan vara skoj!! och vem vet, man kanske missr nåt kul om man inte prövar!

Mjölksyra sa...

Bille. Vi ses!
Moa. Var ligger Vittangi?
md, ofelia: jag fortsätter nog med så mycket omväxling som möjligt.
Sofia: Det var jättehärligt.
kristina. vad organiserad du är!
Anna. det ska starta på något sätt!
Fredrik. bra inställning!!
Emelie. du har rätt i att man kan missa något så jag fortsätter mixa allt vad jag kan!!