måndag, november 26, 2007

JENNY: BOX

Idag hade jag bokat box med Bille. Det blev riktigt tufft! För det första har vi inte tränat box sedan i somras, för det andra var det en ny instruktör för vår del, och jag lovar att hon hade kunnat ge både Armand Krajnc och Paulo Roberto en match! Halvvägs in i uppvärmningen var jag redo att kasta in handduken. Sedan bet jag ihop, klarade Bille det skulle ju jag också orka! Efter uppvärmningen blev det riktigt roligt. En hel del nya övningar som jag inte var van vi. Passet avslutades men en tuff styrkedel. Två gånger till och ”sexpacket” måste börja framträda! Efteråt firade vi att vi överlevt med en kycklingkebab. Det var vi värda!!


11 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

ÅÅ vad roligt det lät! Ibland är det kul att ta ut sig så där fullständigt!

Sus sa...

Tack för din kommentar på min blogg!

Det där lät som ett mycket tufft pass. Jag minns när jag gick på ett boxpass så var det så jag hade blodsmak i munnen! Hjälp vad tufft det var!
/Sus

löpningseufori sa...

gud vad underbart det där lät! mycket energi och träningslust, härligt peppande!

Anonym sa...

Ahhh! Och 6-packet vill vi ju åt =)

Anonym sa...

Kanon, nu verkar du vara pigg igen! Roligt med boxning! Och gott med kycklingkebab. :-P

Anonym sa...

kul med box! :) idag ska jag gå på step :D

Anonym sa...

Box är ju så himla skoj, och jobbigt=) ÅÅÅ nu måste jag bli frisk så jag får träna snart.. ni har så fina och roliga bilder i eran blogg, vart hittar ni alla?

Anonym sa...

Vad duktigt av er! kycklingkebab var ni ju absolut värda =)

Anonym sa...

Oh, vad roligt med box!

Anonym sa...

Box är ju sååå roligt!! Jag tränade box igår, tyvärr med en kompis som inte alls är jämnstor/-lång med mig så det blev inte så lyckat... Men förra gången gick det hur bra som helst, känns så gott i hela kroppen! :) / Sanna

Mjölksyra sa...

Anna; ja, det känns så skönt efteråt.
sus i dus: känner igen det där med blodsmak.....
josefine.det var riktigt bra!
annoula. yes!
moa,stort tack för din förra kommentar. Hjälpte verkligen. kycklingkebaben var riktig smarrig.
Sofia: Step! hoppas du hade kul
Magdalena: krya på dig!
Sofia: hmm, Det tyckte vi oxå!
kristina, Yes, roligt men ack så tufft!
www.metrobloggen.se/jagger: Det är den härliga känslan som man får efteråt som man vill åt. Trött, nöjd och totalt avslappnad. Alla aggressioner borta!