söndag, november 25, 2007

JENNY: Hjälp!

Just nu har jag ingen ork eller inspiration till något! Känner mig mest hängig och trött. Somnat på soffan fyra dagar på rad! Beror det på vädret? Längtar min kropp efter semester? För att pigga upp mig spelar jag just nu hög "glad" musik. Funderar på att hoppa omkring och dansa också, bara för att få endofinerna att börja komma igång men jag är rädd att grannarna får en chock eller ringer efter hjälp!
Imorgon ska jag åtminstånde hänga med Bille på box! Ska bli roligt! Lite orolig bara hur jag ska orka så tuff träning! Det har ju inte blivit många timmar på träningskontot denna veckan..........

7 kommentarer:

Anonym sa...

Blir det alltså Box imorgon?? Vad skoj! Kan du isåfall boka oss till passet du som är vaken mitt på dagen?
Lovar att passet kommer väcka liv i dig igen! :-)

Anonym sa...

Sådär är det ju mellan varven. Jag måste säga att vädret och mörkret har gjort sig påmint även för mig men jag försöker trotsa det! Om du känner att din kropp vill vila så gör det eller träna det du känner dig mest sugen på. Kasnke en promenad i friska luften? Dessutom känns det ju alltid så bra efteråt, kanske man får plåga sig lite extra mellan varven? Kom ihåg att äta fisk för d-vitamin och massa frukt och grönt så du håller immunförsvaret starkt! ;-) kramis!

Anonym sa...

Jag tror att kroppen säger till när det behöver vila... Även om det suger!

Anonym sa...

usch, jobbigt att käna sig hängig! känner igen det...

Anonym sa...

känner mig också trött och hängig, men då är fatiskt träning bästa botet =)

Anonym sa...

Hallå Jenny, det är nog det här vädret som gör att man blir så himla trött. Tror det är viktigare än någonsin att man försöker hålla igång den här tiden på året.

Mjölksyra sa...

Bille: Jag vaknade och nu vet jag inte om jag lever!
MOA; TACK för din komentar!! Har handlat hem en stor påse med clementiner. kommer få världens C-vitamin kick!
annoula: ja, kroppen säger ifrån men ibland tror jag att man själv får bryta mönstret för att komma igång igen.
sofia:Yes, vet inte om det är positivt eller negativt men på något sätt är det mer legitimt att vara hängig på vintern än på sommaren.
Eva: ja, vädret och det ständiga mörkret. jag längtar efter sol!