torsdag, november 15, 2007

UTMANADE!

Vi har blivit utmanade av Fredrik!
Utmaningen går ut på att skriva fem bra saker om sig själv!
Eftersom vi är två på denna blogg tänkte vi att vi tar tre var istället! Bra va!? ;-)
Det var lite svår utmaning tyckte vi, så vi fick tänka till lite, men så här blev det:

Jenny:
1. Alltid glad.
2. Målmedveten och ger inte upp det jag tagit mig för.
3. Är inte snål mot mig själv eller andra.

Bille:
1. Jag är humoristisk. Tycker om skoj och bus.
2. Är mycket bra på att hålla och komma i tid.
3. Jag är nyfiken och inte rädd för att prova på nya saker.

Vi utmanar Sofia/Dagensmat, Sofia/Mayflower och Sofia/Healthyandhappy att skriva 5 bra saker om sig själva!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bille... det låter som att du har beskrivit mig... *L* Har annars jättesvårt att beskriva mig själv...

Anonym sa...

Susanne: Är det sant? Vad kul! Och sen samma smak när det gäller böcker å serier! Vad är du för stjärntecken? :-)

Anonym sa...

Kul! Den gör jag på stört ;)

Anonym sa...

Jag är född i fiskarnas tecken... *L* Är vi samma där oxå tro?!

Anonym sa...

Sofia: Vad kul att du antog utmaningen!

Susanne: Jag är oxe, så inte riktigt samma! :-)

Anonym sa...

Härligt man ska nog vara snäll mot sig själv mellan varven och berömma sådär. Jag tror det gör gott!