måndag, januari 28, 2008

BiLLe: Press & Pump

...Väckarklocka ringer... på med nytvättade träningskläder.... glufsa i mig gröt.... sörpla grönt te.... fylla vattenflaskan.... hänga träningsväskan över axlen.... promenera till gymmet... pressa.... pumpa.... pusta... klunka vatten... lyfta... stånka... klunka mer vatten... stretcha... tänja... promenera hem. Där har ni min morgon och förmiddag! :-)
Vad hittar du på idag?

Och till Jenny angående ”löpartävlingen” så kan jag bara säga:
It ain´t over until it´s over!!! Jag ska klå dig igen! Det blir inte idag och inte imorgon......... men snart!

17 kommentarer:

Anonym sa...

Idag är det hemmapluggning, samt träning i två omgångar.
Nu på morgonen/lunch var det tänkt att bli Afro, men instruktören kunde inte spåras så det blev Crosstrainer istället. Nu har jag ätit god lunch, ska plugga mer, laga middag och bege mig tillbaka till IKSU för punch out med pojkvännen. Jippi!

Anonym sa...

Haha, den här löpartävlingen är rolig att följa... ;-) undrar vem som vinner i slutändan?

Slow-Eva sa...

Vilken skön morgon! idag blir det nog ett konditionspass i gymet, men det blir senare ikväll.

Jossan sa...

LIlla jag måste jobba hela dagen... men sen blir det att pumpa upp axlarna och idag får jag tränings sällskap i form av min vän David...Iiiiihhhhhh vad jag längtar =)

j sa...

i mina öron låter det som en underbaaaar morgon!

Anna (Orka mera) sa...

Härlig start på dagen! Själv snörade jag på mig löpskorna och sprang till jobbet. Härligt att rivstarta veckan!

Anonym sa...

Härlig morgon! Gör du inget annat än tränar? Du är duktig du! :P

Ebba sa...

Härlig morgon! =) Har också tränat i dag. Annars händer det inte så mycket alls.. Tar det bara lugnt. ;D

Anonym sa...

Å va kul att du gillar nLifes bröd, nu vill jag verkligen baka det! :-D Får nog bli imorron! MUMS

Anonym sa...

haha, så himla kul med er lilla löpartävling! :D ska bli kul att följa :) duktigt tränat, som vanligt :D

Mjölksyra sa...

Emi:
Skoj att boxas lite på pojkvännen! Gick det bra!?

Erika:
Vem som vinner!?? Jag såklart!!!:-)

Evasleva:
Hoppas det blir svettigt och skojigt!

Jossan:
Hoppas du får både mys och skoj!

Josefine:
Mycke härlig!

Anna/Orkamera:
Jag har sagt det förr och jag säger det igen! Du är Grrrym!!

Sofia/dagensmat:
Blir ju mycket fokus här på bloggen om träning. Tränar absolut inte varje dag! 3-4ggr i veckan! Ibland 5ggr.
Varken jag eller Jenny skriver så mycket om vårt övriga liv. Det är väl ingen som vill höra om det väl!? :-)

MrsEbba:
Gick det bra på gymmet idag? Var det skoj?

Milla:
Tänker du på det med blåbär i? Aaaaah, lovely är det!!

Sofia/Mayflower:
Löpartvälningen är kul...om jag vinner!!! :-)

Anonym sa...

Idag blev det bodystep för min del.

Mjölksyra sa...

Moa:
Såååååå ROLIGT!!!!!

Anonym sa...

tackar =) haha jag känner igen mig i dig, är också en tävlingsmänniska och vägrar helt enkelt ge mig. både positivt och negativt, haha :)

Mjölksyra sa...

Sofia/Mayflower:
Kan bli negativt för hälsan i detta fallet! orkar ju egentligen inte springa längre än det jag sprungit hittills, och det var knappt det.
Men jag kan ju inte ge mig bara!! :-)

Anonym sa...

Speciellt det där "promenerat till gymet" tycker jag om att läsa... :D
Själv har jag prommat å gymmat å shoppat mat å burit hem = dagens träning... ;) Åh by the way 2 PB´n klämde jag till med oxå! :P

Mjölksyra sa...

Susanne:
*hihi* Inte skulle väl jag köra bil till gymmet! :-)
Låter som du haft en bra träningsdag!