lördag, september 15, 2007

BILLE: Skaka rumpa

Idag har jag varit iväg och skakat rumpa och släppt loss med kroppen på ett Afro-pass. Härligt svettigt! Och vad mycket folk där var! Utan att överdriva, så var där minst 100 personer i salen som skakade loss till trummorna. Fast lite väl trångt kändes det faktiskt. Särskilt när den framför mig hade för små byxor som satt halvägs på rumpan så att man fick se själva ... Hmm!


Imorgon blir det mer dans. Jenny har övertalat mig att hänga med på ett Funk-pass. Jag känner mig lite nervös inför detta då jag tror att det kan komma gå åt skogen. När vi frågade om Funk var svårt i receptionen, svarade dom att det inte skulle vara några problem om man hade gått några gånger på vanlig Aerobic. Jag har aldrig gått på Aerobic ju! Iiiiiih!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja verkligen jätteirriterande. Tror dessa kommentarer egentligen handlar om att det för dem som vill äta bulle/kaka osv får dåligt samvete när andra är nyttiga och vill att ALLA skall ta så att det känns bättre för dem =)

Anonym sa...

Nu finns receptet på bloggen :) Lycka till på funkpasset, låter kul tycker jag! :)

Anonym sa...

Funk låter roligt - det kommer säkert gå jättebra!

Anonym sa...

tummen upp för rump-skak ;)

Anonym sa...

Ska bli kul att höra vad ni tycker om funken :)

Anonym sa...

Haha vad jobbigt att koncentrera sig på dansen om man ser klykan på personen framför :p

Anonym sa...

Hej! Jag har en utmaning i min blogg som skulle vara jättekul om du /ni gjorde =)

Mjölksyra sa...

Lova: Roligt med utmaningen! Vi ska försöka klura fram nått!

Sofia: Tack för receptet! Verkar SUPERGOTT! Det ska definitivt provas!!!

Prralin: Ja, det låter verkligen roligt! Hoppas det blir av nästa gång istället.

Cizzi: Det är verkligen sååå roligt med Afro! Trodde inte jag skulle gilla det så mycket!

Sofia: Blev ju visst ingen Funk idag :-( Instruktör sjuk, så det blev Latino istället. Gick mycket, myyyycket dåligt!

Sofie: Ja, det var inte lätt måste jag säga! :-)